poniedziałek, 13 marca 2017

353. Metryczka dla Olusia gotowa!


Witajcie!

   Ostatnio wszystkie swoje siły skierowałam na dokończenie metryczki dla małego Olusia. Udało się! A, co najlepsze, mamie chłopczyka haft się spodobał, więc tym bardziej jestem z siebie zadowolona! A wyszywanie tego typu metryczek, to dla mnie ogromna przyjemność. Tym bardziej, że akurat na ten schemat miałam ochotę od dawna i bardzo byłam ciekawa, jak będzie się prezentował po wyhaftowaniu!

   Haft wykonany dwiema nitkami mieszanki mulin (Ariadny i DMC) na białej Aidzie 54/10. Dobór kolorystyki mój własny. Schemat metryczki znaleziony w internecie. 

Ramkę dobierze już sobie mama sama, tak by pasowała (na przykład) do pokoju malucha.

Metryczka małego Aleksandra prezentuje się tak...
















   Po skończonej metryczce, chwilowo na tamborek wskoczyły zające i kurczaki, a więc wygląda na to, że w tym roku pojawią się także kartki haftowane. No przynajmniej kilka sztuk z drobnym wielkanocnym hafcikiem :)

   Natomiast na blogu także już wkrótce pojawi się sporo nowego - moja nagroda niespodzianka z okazji Dnia Kobiet, oraz dwa nowe testy - hafciarski i "przydasiowy". 

Zaglądajcie, czytajcie, zapraszam :)

Pozdrawiam serdecznie!


46 komentarzy:

  1. Wspaniale wygląda ta metryczka :) Wcale się nie dziwię, że mama Olusia jest zadowolona :) Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka prześlicznie się prezentuje :) Piękna pamiątka dla Olusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metryczka i pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie byłam do końca pewna tych kolorów, ale wyszło chyba nieźle ;)

      Usuń
  4. Przepiękna metryczka! Będzie wspaniałą pamiątką! Piękny napis z imieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Długo zastanawiałam się nad odpowiednią czcionką, ta akurat wpadła mi w oko.

      Usuń
  5. Piękna metryczka! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna metryczka :) Oluś będzie miała wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metryczka! Świetnie dobrałaś kolory :) Wcale się nie dziwię, że mamie Olusia się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta metryczka. Bardzo mi się podoba czcionka, którą wybrałaś. Nadaje całości takiej elegancji...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna metryczka, świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną metryczkę wykrzyżykowałaś dla Aleksandra. Jest taka wymowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomyślałam o mamie malucha (koleżance ze szkoły) i ten wzór pasował mi idealnie!

      Usuń
  11. Sliczna metryczka, nic dziwnego, ze mama zadowolona. Tez bym była 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Metryczka jest przepiękna i mistrzowsko wykonana! Podziwiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna metryczka, takiego wzoru jeszcze nie widziałam.
    Ciekawa jestem jakie hafciki wybrałaś na wielkanocne kartki.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wielkanocnymi haftami, chyba nie zaskoczę, bo to takie najprostsze z możliwych hihi.

      Usuń
  14. Dziękuję ;)
    Tak sobie myślę, że mogłam troszkę jaśniejsze wybrać, ale pewnie wtedy byłby inny efekt.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!