środa, 15 marca 2017

354. Młoda para, czyli nowy projekt Coricamo.

Witajcie!

   Wczoraj na Kreatywnej Jacewiczówce na Facebooku uchyliłam nieco rąbka tajemnicy, zapowiadając dzisiejszy post na blogu. Dziś zagadka się rozwiązała!

   Szczęście się do mnie uśmiechnęło i mam przyjemność testować najnowszy haft Coricamo, dostępny już wkrótce w ich czasopiśmie, a także na stronie sklepu :)

   Tym razem do Jacewiczówki dotarł przepiękny haft Młodej Pary! Wprost idealny jako pamiątkowa metryczka ślubu, ale i po prostu portret, nawet bez personalizacji. Wyraźna Para Młoda na pierwszym planie, a w tle, zaledwie lekko zarysowane, auto retro. Znowu pojawiły się kontury, ale one dają tu właśnie ten wyjątkowy efekt! Spójrzcie tylko na twarz Panny Młodej, która według mnie jest naprawdę pięknie dopracowana! Ja dostrzegam błogi uśmiech na twarzy Pana Młodego i prawdziwe szczęście na twarzy Panny Młodej :) 

Zestaw, który testuję, zawiera białą, delikatnie błyszczącą Aidę 54/10, zestaw mulin, igłę oraz schemat graficzny.  Sam schemat ma wielkość 134/200 xxx.

Oczywiście od razu kanwa trafiła na krosno i zabrałam się do pracy. Wiedziona ciekawością, jak też będą prezentowały się twarze Młodych, zaczęłam właśnie od nich. 

Dziś jeszcze nie zaprezentuję efektów. One pewnie niedługo, kiedy na kanwie pojawi się więcej krzyżyków. 

Zapraszam Was jednak na pierwsze spotkanie z, moim zdaniem zachwycającą, Młodą Parą!






Co sądzicie o nowym projekcie Coricamo?


Coricamo bardzo dziękują za możliwość testowania tego pięknego projektu!

A Was zapraszam serdecznie do podglądania postępów i trzymania kciuków!

Pozdrawiam serdecznie!

21 komentarzy:

  1. Całkiem ładny!:) A zdradź, jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca Aniu bedzie. Faktycznie wzór dopracowany w każdym szczególe :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, wzór jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór! Czekam na pierwsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo powiem Ci jestem w szoku. Ciekawe czy uda się przełożyć te narysowane kontury na rzeczywistość nitkową.Bo to różnie bywa. Zatem czekam na postępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna ciekawa praca. Jak Cię znam ,szybko się z tym uporasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór wygląda na obrazku super,już jestem ciekawa Twojego gotowego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ładny projekt. Ciekawa jestem jak będzie się wyszywało. Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wzór, oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wzór, a para wyglada uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Młoda Para :) Cudowny będzie haft :) Czekam na pierwsze krzyżyki i wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego wzoru, a raczej efektu prac nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście projekt jest godny uwagi. Trzymam kciuki i czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!