czwartek, 2 marca 2017

351. Rok z Misiem Fizzy Moon - podsumowanie (styczeń - luty).

Witajcie!

Dziś wyjątkowy, misiowy post, podsumowujący pierwsze dwa miesiące zabawy z Fizzy Moon. 

Dziewczyny spisałyście się na medal! Misie są przeurocze, a jest ich ponad trzydzieści! Bardzo podoba mi się Wasza pomysłowość w kwestii wykonania i samego zagospodarowania haftów!

Jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na swojego ulubionego misia, podając w komentarzu  numerek jego Autorki ;)
 
Kawa lub herbata gotowe?
Zatem zapraszam do galerii misiaków, oraz podziwiania stylów, technik i kreatywności!





1. Ula Kułak


2. Agulek


3. Ania Maksymiuk
4. Cytulina
5. Viola
6. Ania Rychel

 
7. Ewa Kalisz Kleszczyńska

8.  Magdalena






 9. Magda Betlej



 

 10. Sylwia Fallopia





 11. Magda Klaman




 12. Carpediem30



 13. Bożena


14. Lidka (Czarna Dama)





 15. Ela Klisz




 16. Iwona (Istre)




 17. Agnieszka Synak



 18. Marzena Nowak



19.  Ania – Andula


20. Karolina S.




 21. Monika Zaklęta Igiełka


 22. Alina – A-lenka




 23. Ela




 24. Agnieszka R.



25. Agnieszka Wardzińska


26. Aniq.Ka (Ania)
27. Elżbieta K.



 ...

 Prawda, że niesamowita galeria?
 Pamiętajcie, że lista cały czas jest otwarta i każdy może się przyłączyć do zabawy, kiedy tylko ma ochotę ;)


Uwaga organizacyjna!

Kochane Uczestniczki, zauważyłyście pewnie numerki przy swoim imieniu i pracy.
Ich kolejność wynika z kolejności przysyłania przez Was maili z pierwszymi misiami.
Jest to Wasz numerek w zabawie oraz numer Waszego folderu u mnie :)

Bardzo Was proszę o zapamiętanie Waszego numerka w zabawie oraz dodawanie go do tytułu maila z kolejnymi misiami!  

Mam nadzieję, że nie sprawi to kłopotu ;) Bardzo Was przepraszam za taki bezduszny sposób oznaczania, ale to znacznie ułatwi mi organizację. Tym razem wyglądało to tak, że czasem adres mail miał jedną nazwę, blog inną, nick był jeszcze inny, a mail podpisany 'prywatnym' imieniem :) Jest nas dużo, a sporo prac niestety nie zostało podpisanych.
Jednak myślę, że jeśli dodacie do maila swój numer w zabawie, to już wszystko "ogarnę" :)

Ach i jeszcze jedno! Jeżeli gdzieś zrobiłam błąd np przy nazwisku, lub nazwisko czy imię powinnam zmienić np na nick - dajcie znać koniecznie!



Pozdrawiam i czekam na nowe misie :)


38 komentarzy:

  1. Aniu zabawa wspaniała-mój miś będzie w metryczce, kolejne zobaczymy, wzorek już wybrany tylko zasiąśc i wyszywać.
    Misie wspaniałe, pięknie dziewczyny zagospodarowały hafciki, ciężko wybrac tego naj bo na jednym bym nie skończyła ale jeśli mam już jakiegoś szczególnie docenić to nr 3.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Z pierwszym misiem poradziłyscie sobie zawodowo! Ciekawe, na który wzór się zdecydowałaś ;)

      Usuń
  2. Fantastyczna galeria misiaków. Mój faworyt to Iwonka (16)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnóstwo super miśków, pięknie dziewczyny je wyhaftowały. Dla mnie numerem jeden jest zdecydowanie nr 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda:) za misie bardzo dziękuję...dla mnie 16 i 21 pierwszy miś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Uczestniczek ;)
      Witam serdecznie na blogu!

      Usuń
  5. Ja głosuję na nr.5 i 20 po lewej stronie.
    A w ogole to wszystkie misiaczki są cudne -super zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu zabawa świetna, a misiaczki same słodziaczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak według mnie 16- jest the best :)
    Podoba mi się kompozycja w kolorystyce haftu i całej reszty :)
    A w ogóle zdolne jesteśmy ;)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie super, ale jakoś bardzo przypadł mi do gustu nr 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie misiaczki są wspaniałe!!! Jak dla mnie te Naj to 2 i 22:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Na wiosnę mnóstwo miśków powstawało z zimowego snu :D Wszystkie piękne, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Galeria pięknych prac!
    Dzięki, Aniu, za podsumowanie :-)
    A mój faworyt to misiek nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku cieżko wyróżnić bo w każdego miśka każda z nas włożyła serce :) Wszystkie razem prezentują się super !
    Aniu jak możesz to zmień mi imię na Magdalena ;) Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie misie są przeurocze!
    Mi najbardziej spodobał się miś nr 16 i 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale slodkie misiaki! Wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo cudnych misiów! Wszystkie hafty zasługują na wyróżnienie, natomiast jeśli chodzi o "oprawę", tudzież zagospodarowanie pracy, to zdecydowanie nr 22 jest naj!
    Szkoda, że nie podlinkowałaś blogów. Ja jeszcze kilka z tych nicków/blogów nie znam, a chętnie bym poznała :) Po samym nicku/imieniu autorek misiów trudno odnaleźć blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, pomyliły mi się numerki :) Okładka na notes Iwonki (Istre) mnie oczarowała, czyli nr 16 :)

      Usuń
    2. Z przyjemnością dodałabym linki do blogów, ale część z Uczestniczek w ogóle ich nie podała ( ja również wszystkich blogów nie znam), a w zabawie biorą też udział osoby, które blogów nie posiadają, stąd po prostu imię lub nick :)

      Usuń
  16. Piękne są wszystkie, uwielbiam te misie. Jeśli miałabym wybrać jednego to wybrałabym nr 16, zresztą mam taki sam :) Pokazywałam na blogu i jest na nim mój ukochany króliczek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna galeria! Mnie urzekł miś Iwonki, czyli 16 i Violi - 5
    Tych miśków jest naprawdę ogrom! Niektóre widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są wszystkie misie , aż trudno wybrac tego jednego .. ale stawiam na Iwonke i Nr 16
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się zamisiowało tu u Ciebie. Świetna galeria :)
    A doceniam nr 16 - perfekcyjna okładka Iwonki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne misie i prawdziwy ich wysyp :) Mój plusik idzie na 2 :) w następnym miesiącu też wyhaftuję tego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest bardzo trudne zadanie, bo mnie się podobają wszystkie!:) Ale skoro trzeba: miś na okładce Iwonki, nr 16.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie dziewczyny spisały się na medal. Co jeden miś to piękniejszy, jednaj najbardziej urzekło mnie wykonanie Iwonki (16) i na nią oddaję dzisiaj swój głos :) Aniu, jeśli to nie problem, to skróć mi nazwisko do samego R....tak jak w nicku, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyyyyle miśków w jednym miejscu :)))) Cudowne są, ale numer 16 to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle słodkości w jednym poście!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo jaki wysyp cudnych misiaków. Moim faworytem jest 22. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie rozkręciłaś to MIsiowe Towarzystwo ANiu!! Jesteś towarzyską Czarodziejką! Fantastyczne prace :) dla mnie wszystkie cudne, ale serce skradzione przez nr 22.
    Pozdrawiam serdecznie ANiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie wyhaftowane miśki są wspaniałe. Nie mam faworyta, bo każdy inny i cudny. Wyszywa się je bardzo fajnie.
    Pierwszy za mną i mam nadzieję, że kolejne też będą.
    Dziękuje również za miłe słowa pod adresem mojego miśka - 22 :)
    Tu napisałam o nim kilka słów - http://lenkanapoddaszu.blogspot.com/2017/03/moj-rok-z-misiem-fizzy-moon.html - serdecznie zapraszam
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!