wtorek, 7 marca 2017

352. Pierwsze kartki wielkanocne.

Witajcie!

   Jaki ja wczoraj miałam dzień! Och, szkoda gadać! Nic nie szło tak jak trzeba :( Wiecie, to dzień z tych, co to włosy sterczą na wszystkie strony i za nic nie chcą się "przyklepać", wydaje się, że dzieci masz chyba dziesięcioro, chociaż tak naprawdę to  tylko dwójka, a na dodatek jednym 'klik' kasujesz zdjęcia, a na nowe nie ma szans, bo leje... Że już nie wspomnę, o tym, że przepadł schemat wyszukany z wielkim trudem!
Całe szczęście, że to już "było minęło" i dziś jakoś wszytko na plus. Nawet te włosy :)

   Na tamborku, póki co, metryczka, ale już wkrótce czeka mnie zupełnie nowy projekt! Podglądajcie koniecznie, mam nadzieję, że już niedlugo będę mogła się pochwalić!

   A tymczasem dziś post poświęcony kartkom wielkanocnym. 
Aż wstyd się przyznać, że te kilka kartek "męczę" od dobrych dwóch czy trzech tygodni! Prawda jest jednak taka, że czasem na te kartki właśnie, mam 15 - 30 minut wykrojone z całego dnia. Ale co ja Wam tu piszę, kiedy pewnie większość z Was ma podobnie ;)

Niemniej kartki, chociaż niehaftowane (tradycyjnie na kanwie, bo jednak haft matematyczny się pojawił) i bardzo proste, to myślę, że jednak z pomysłem. 

Do ich zrobienia wykorzystałam to, co akurat miałam w domu - karton, tekturę falistą, kolorowy papier, tapetę, kordonek, scrapki, napisy znalezione w internecie itd. 

Osobiście najbardziej bardzo podobają mi się te "zamotane", czyli z jajeczkiem owijanym kordonkiem, ale i te z haftem matematycznym (który w sumie powstał, ot tak by zająć czymś łapki) też chyba są niezłe :)

 Mąż zawsze powtarza, że najładniejsze są kartki z haftem, więc mam nadzieję, że uda mi się zrobić i takie :)

A oto i pierwsze tegoroczne kartki...




Do Jacewiczówki przylatują już kolejne misie Fizzy, chociaż dopiero zaczął się marzec :) Już pięknie się zapowiada! 
Nie zapominajcie dodać w mailu swego numeru w zabawie, jeśli już takowy macie!  
Zapraszam także nowe, chętne do wspólnego wyszywania,  Osoby :)

Pozdrawiam serdecznie z deszczowego Podlasia :) 

45 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! Mają piękne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jak najwięcej udanych dni, kiedy włosy współpracują, a stan dzieci... pozostaje rzeczywisty :) Bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo się przydadzą takie dobre życzenia ;)
      Witam Cię serdecznie ;)

      Usuń
  3. No i pięknie:) Pomysłowo. kolorowo... i jak zwykle po swojemu:)
    Buziaczki Anus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu, bardzo bym chciała kartki haftowane, ale póki co nadrabiam pomysłem hehe.

      Usuń
  4. Bardzo ładne wiosenne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu chyba przesilenie wczoraj jakieś było bo u mnie także dzień był makabryczny z tym że tylko Wikusia dawała mi popalić-pół dnia nosiłam tuliłam a ona krzyczała jakby ze skóry ją obdzierali. No ale jakoś minął ten tragiczny dzień dziś już lepiej.
    Piękne karteczki zrobiłaś-hafcik matematyczny cudny, szkoda że ja go nie umię więc podziwiam u innych. Pozdrawiam i życzę więcej czasu na robótki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( Z kolkowym maluchem nie jest łatwo. Na szczęście im starsze tym lepiej ;)
      Haftu matematycznego spróbuj, te najprostsze schematy, to naprawdę żadna filozofia!

      Usuń
  6. Kartki wyglądają bardzo ciekawie :) i te wiosenne kolory - miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Skoro nie haftowane to chociaż nadrabiają koncepcją ;)

      Usuń
  7. Aniu śliczne karteczki stworzylas:-) wprost nie mogę się napatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że już masz ten czas za sobą. Teraz to tylko do przodu :)
    Karteczki świąteczne urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takie dni wracają co jakiś czas, na szczęście niezbyt często hihi.
      Dziękuję ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładne pomysłowe karteczki! Mój faworyt - ta z motylkiem.:) Mój mąż mówi to samo, co twój, ale ja też robię kartki bez haftu, głównie ze względów czasowych.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze jest to, że masz ten dzień za sobą Aniu! teraz do przodu :)
    a pracuś z ciebie nie lada - karteczki jak malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, bywają takie dni. A jak się tak miotasz poczochrana, dzieci dają czadu i nie wiesz za co złapać, to najczęściej ktoś puka do drzwi w jakiejś błachej sprawie :D A kratki wszystkie piękne i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki zmajstrowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki, ale czekam na te z haftem krzyżykowym !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie śliczne :) Pozdrawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana piękne te kartki! :) A haft matematyczny to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne karteczki, nawet bez krzyżyków wyglądają świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!