poniedziałek, 20 marca 2017

355. Test nawlekaczy do igieł.


Witajcie!

Dziś zapraszam na zapowiadany test nawlekaczy do igieł. 


   Na początku marca Pasmanteria Haftix zaprosiła blogerów do przetestowania automatycznego nawlekacza do igieł firmy Prym

 Przyznam, że do zadania podeszłam troszkę z dystansem, po doświadczeniach z ciągle rozpadającym się nawlekaczem drucikowym. Ale ciekawość wzięła górę i dokonałam zgłoszenia ;)

Wkrótce okazało się, że los uśmiechnął się do Jacewiczówki, co bardzo mnie cieszy, bo zostałam posiadaczką bardzo przydatnych gadżetów!

Przetestowałam nawlekacze na kilku rodzajach nici i jestem naprawdę zadowolona, z takich 'pomocników'.

Automatyczny nawlekacz do igieł firmy Prym:

- posiada jasną instrukcję, a jego obsługa jest bardzo prosta;
- szybko i sprawnie nawleka igłę;
- pasuje do wielu rozmiarów igły;
- posiada nożyk do odcięcia nici;
-  ma niezbyt wygórowaną cenę (znalazłam go w cenie około 18 -22 zł).

Zdarzyło się, że drucik przepychający nić, trochę ją postrzępił. Wydaje mi się jednak, że mogła to być wina "przeleżanej" nici.






Nawlekacz ma niewielkie rozmiary, dzięki czemu zmieści się nawet w malutkim robótkowym kąciku.
Gadżet bardzo przydaje się wieczorem, kiedy pracujemy przy sztucznym świetle. Nawlekanie igły przestaje być problemem!
Świetnie sprawdzi się tam, gdzie nić nawleka się na igłę bardzo często, gdzie dużo jej potrzeba np. przy fastrygowaniu, szyciu ręcznym lub przy hafcie matematycznym.
Zdecydowanie fajny gadżet  do nici szwalniczych czy cienkiego kordonka!



Nie byłabym sobą, gdybym nie przetestowała nawlekacza na mulinie, i tu okazało się, że tego rodzaju nić jest za delikatna i drucik przepychający najzwyczajniej ją strzępił lub rwał.

Ale gdzie automatyczny nawlekacz nie dał rady, tam do akcji wkroczył jego braciszek ;)

Nawlekacz automatyczny przybył w towarzystwie nawlekacza płytkowego do igieł firmy Prym.

 Gadżet (kosztujący niecałe 7zł) banalnie prosty w obsłudze, któremu niestraszna mulina czy kordonek!
Szybko i sprawnie nawleka igłę, a samo nawlekanie szczególnie wieczorem,  nie stanowi już problemu!
Od kilku dni niezmiennie towarzyszy mi podczas haftowania :)




Moim zdaniem warto mieć w domu (w zależności od potrzeb, a najlepiej oba nawlekacze) takich "pomocników", którzy znacznie uprzyjemnią nam robótkowanie :)


Na koniec jeszcze wizytówka Haftix - garść przydatnych informacji i hasło na samym jej dole, które mówi chyba wszytko :)





Pasmanterii Haftix,
 serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania nawlekaczy, 
oraz za znaczne ułatwienie 
('ślepowronie') prac robótkowych!











A jakie są Wasze doświadczenia z nawlekaczami? Korzystacie z takich 'pomocników'? Może wypróbowaliście, któryś z opisanych przeze mnie?


Pozdrawiam serdecznie Pierwszego Dnia Wiosny, której póki co u nas nie widać, ale czekamy cierpliwie na słonko!

26 komentarzy:

  1. Płytkowy bardziej mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytkowy by mi się przydał... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obydwa nawlekacze, ale tym pierwszym "za chiny ludowe" nie potrafię nawlec igły :(
    Natomiast płytkowy sprawdza mi się doskonale - jedna uwaga dla tych, które mają zamiar zaopatrzyć się w niego:nie można go używać do igieł nr 28, bo pękają uszka igieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Pokombinuj z automatycznym, znacznie ułatwia nawlekania igły!

      Usuń
  4. Ten drugi mam od lat, a i w 2015 roku robolam kilka testow dla pasmanterii hagtix, w tym tego konkretnego nawlekacza. Choc i tak jestem wierna wlasnym oczom i zwykle w nocy nic mi nie potrzeba☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam recenzję ;) Ja ostatnio coraz częściej korzystam z nawlekaczy!

      Usuń
  5. Kiedyś zastanawiałam się, czy nie kupić sobie nawlekacza. Ale! Doszłam do wniosku, że prędzej sobie utrudnię, niż ułatwię życie. Jednak, czytając Twoją recenzję zastanowię się jeszcze raz i możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisana recenzja. Sama się zastanawiałam czy zgłosić się do testowania, ale zrezygnowałam :)
    Nawlekacza nie mam i póki co na szczęście nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Miałam podobne zdanie, ale skoro można sobie ułatwić sprawę, to czemu nie?

      Usuń
  7. Właściwie to radzę sobie bez nawlekaczy, ale ten płytkowy kupiłam na próbę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zgłosiłam do testowania, ale się nie załapałam. Na razie nawlekam bez wspomagaczy, ale nie łudzę się, że tak będzie zawsze.
    Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Nawlekacze są pomocne nawet dla kogoś kto ma dobry wzrok!

      Usuń
  9. muszę sobie sprawić taki nawlekacz płytkowy

    OdpowiedzUsuń
  10. no dzięki Aniu!!! tego mi chyba właśnie było trzeba! koniecznie muszę nabyć sobie ten drugi! moje oczy odetchną!
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny teścik Zaciekwaiłaś mnie tym pierwszym nawlekaczem. O drugim już słyszałam,że jest rewelacyjny przy mulinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko, polecam, naprawdę ułatwia nawlekanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa recenzja...:) Hmmm...chyba muszę spróbować bo nigdy nawlekaczy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!