poniedziałek, 5 grudnia 2016

330. Sal z Hafciarskim Kalendarzem - Szpulki i Tamborek.


 Wraz z początkiem roku wystartował Sal z Hafciarskim Kalendarzem organizowany przez Katarzynę, na podstawie wzorów zaprojektowanych przez Igiełkę. Mamy grudzień, a wraz z nim niestety już ostatnia propozycja, czyli szpulki.
  Moje szpulki powstały w stałej, dla tej pracy kolorystyce i tych samych materiałach, co zwykle.




Kiedy, w styczniu powstał pierwszy haft z tamborkiem, nie miałam jeszcze pomysłu na całość. Pomysł pojawił się w lutym, ale dopiero w grudniu postanowiłam wyhaftować tamborek po raz drugi - tak by wszystkie elementy kalendarza znalazły się na jednym projekcie.




 
Do haftu, wybrałam kanwę w takim ciekawym kolorze beżu, powiedziałabym kawa z mlekiem. Kanwa jest drobniutka, stąd i xxx malutkie, ale fajny efekt i cieszę się, że właśnie na nią się zdecydowałam. 

Całość haftowałam jedną nitką mieszanki mulin (B. Brand, Ariadna, Odra, bez nazwy, oraz błyszcząca Giant Panda). Dobrałam oczywiście swoje kolory, a dokładniej, rożne odcienie ulubionej zieleni, biel i czerń konturów. 

Schematy hafciarskich elementów, przypisane poszczególnym miesiącom, były świetnie przez Monikę Igiełkę dopracowane. Szczególnie duży ukłon w stronę Autorki, za backstitch'e, które mimo, że obecne w każdym elemencie, są przemyślane i naprawdę nie sprawiały kłopotu.

Wszystkie elementy Hafciarskiego Kalendarza prezentują się tak... 




Kto zagląda do Kreatywnej Jacewiczówki, ten wie, że w moim wykonaniu, nie będzie to klasyczny kalendarz :)

Dopracowuję ostatnie szczegóły i zacieram łapki, bo powstaje coś nareszcie tylko dla mnie!

Dziś jeszcze nie zdradzę swego sekretu! Ale potrzymam Was w niepewności jeszcze tylko do środy :)

Lecę dopracowywać szczegóły projektu, by u Organizatorki salu - Katarzyny móc podlinkować już gotowy projekt...

Pozdrawiam serdecznie!

PS: Do wywiadu z Basią z bloga "Odkrywam na nowo", wkradł się psikus i zdjęcia nie były widoczne. Za co Was i Basię przede wszystkim, bardzo przepraszam! Dziś już wszystko powinno wyświetlać się bez zarzutu. Zapraszam Was serdecznie do kliknięcia na post jeszcze raz :)


32 komentarze:

  1. Swietne kolorki i jestem bardzo ciekawa co tez pokazesz w srode... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachniało wiosną przez te kolorki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń to kolor nadziei i nowego życia ;) Mnie uspakaja i motywuje ;)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem co wymyśliłaś :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko napisałaś ,że całość będzie na specjalny projekt, tak trwam w niesłabnącej ciekawości :) Dotrwam więc jeszcze do środy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo interesująco:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezentuje sie hafciarski kalendarz. Ciekawa jestem co powstanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kalendarz powstał, kolorki zachwycają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kolorystyka i super hafciki :D pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło w tych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie korci, co Ty z tego wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kalendarz, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już nie raz pisałam kolorki cudne a Twój kalendarz wyszedł wspaniale :) Mojemu niestety brakuje 2 miesięcy i szczerze mówiąc nie wiem kiedy skończę :/

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!