poniedziałek, 2 października 2017

395. Całkiem niebananonina* Minionek :)

Bello*!

   Wraz z rozpoczęciem przez mojego synka roku szkolnego, pojawiły się nowe znajomości. I szybko okazało się, że jeden z kolegów właśnie pod koniec września obchodzi swoje urodziny ;) Synek od razu 'zamówił' karteczkę i co chwila 'kontrolował' proces twórczy ;)

Przyznaję, że zadanie do łatwych nie należało. A to dlatego, że znacznie prościej wyhaftować ulubioną postać, niż próbować trafić w gust. Nawet konsultacje z mamą Jubilata na nic się zdały. Padło, więc na Minionka, bo któż ich nie lubi? Sam schemat (znaleziony w internecie) od razu mi się spodobał!

Całość haftowana dwiema nitkami mieszanki mulin, na aidzie 54/10 (beż antyczny). Kolorystyka dobierana przeze mnie, ale oczywiście pod czujnym okiem synka i ze ściągawką w postaci śpiewającej maskotki Piotrka. Haft jest dość sporych rozmiarów, więc kartka to tylko granatowa, kartonowa baza, oraz żółty kartonik z okienkiem. Dodatek stanowią brokatowa, samoprzylepna - cyferka i literka (wiek i inicjał Jubilata). Życzenia w środku wypisałam na żółtym kółeczku (pozostałym po wycięciu okienka).

Karteczka  wraz ze smakołykiem wręczona, a uśmiech zagościł na buźce Jubilata :)

Sam schemat bardzo mi się podoba, więc kto wie, czy jeszcze kiedyś nie doczeka się ponownego wyhaftowania :)



 






Muak, muak, muak para tu*!
Poopaye*!

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki



Tłumacz języka minionkowego dla niewtajemniczonych:

*bananonina - brzydki
*bello - witaj
*muak, muak, muak - buziaki
*para tu - dla ciebie
*poopaye - do widzenia

32 komentarze:

  1. bello! nie dziwi mnie, że jubilat zadowolony, sama bym przygarnęła takiego minionka :) pozdrawiam muak

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, radosna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nieźle Aniu ;-) jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wesoła karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowy Minionek, zwłaszcza z tym uśmiechem z banana, ha ha ha 😀. Bardzo ładna kartka i fajny haft.
    A tłumacz minionkowego dla niewtajemniczonych bomba, rozbawił mnie do łez 😂.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, kocham Minionki :) nawet mój telefon z tyłu ma koszulę w Minionki :3

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!