środa, 25 października 2017

398. Dla Pani Wychowawczyni :)


 
Witajcie!

   W tym roku po raz pierwszy miałam przyjemność przygotować prezent z okazji Dnia Nauczyciela. Powstał taki sympatyczny obrazek, w sam raz dla Wychowawczyni klasy "O", czyli takich dzieciaczków, które pilnie się uczą, ale mają też jeszcze czas na zabawę :)
Dla mnie samej było to nie lada wyzwanie, bo haft do malutkich nie należy, a czasu naprawdę nie było wiele. Ale udało się sprostać zadaniu i przyznaję, że sama jestem z siebie dumna :)


Na schemat natrafiłam jakiś czas temu w internecie, chociaż nie obyło się bez zmian. Sama dobrałam kolorystkę, zrezygnowałam z niektórych elementów. Od siebie dodałam 'tabliczkę' z oznaczeniem naszej grupy, a lala zamiast sukienki ma płaszczyk :) Całość haftu wykonana dwiema nitkami mieszanki mulin (kontury pojedynczą), na białej Aidzie 54/10.

Oprawa to także moja "sprawka". Postawiłam na prostą ramkę, w specjalnie dobranym wesołym odcieniu zieleni :)

Mimo, że pod presją czasu (za czym pewnie żadna hafciarka nie przepada), to jednak przyjemnie pracowało mi się z tym wzorkiem :) No i bardzo się cieszę, że mogłam taki haft stworzyć :) A przy okazji comiesięcznego spotkania z Wychowawczynią synka, było mi bardzo miło, gdy Pani osobiście podziękowała za piękną i nietypową pamiątkę :) Miód na serce :)
























   A tymczasem, w nagrodę dla samej siebie, zaczęłam nowy projekt - motocykl, już dawno obiecany Mężusiowi :) O nim pewnie wkrótce na blogu, chociaż najpierw pojawią się metryczki, które już czekają w kolejce.

Do Jacewiczówki napływają kolejne misie Fizzy :) Na te z piątego etapu, czekam do końca października!


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki



29 komentarzy:

  1. Świetny jest ten obrazek; kolorowy i z określoną klasą - na pewno będą przychodziły Pani na myśl miłe wspomnienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik uroczy, będzie ozdabiał klasę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Właśnie także myślałam, że zagości w sali, ale Pani zabrała go do domu, więc tym bardziej miło ;)

      Usuń
  3. Super upominek.Fajny wzorek.Pozdrawiam z nowego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Wzorek troszkę przystosowany do okazji ;)
      Dodałam się do obserwatorów, przy okazji poprawie w liście ;)

      Usuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś :) Wspaniały upominek :)
    Ciekawa jestem, co za motorek się tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu! Troszkę stresu było, ale się udało ;)
      Motor to Harley dla męża ;)

      Usuń
  5. Prezent dla nauczycielki jest super ;) A ciekawi mnie ten motocykl. Ja sama już od ponad 2 lat się zmagam z motocyklem dla męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Motocykl to Harley, bardzo fajny i prosty, średniej wielkości wzór z jednej z hafciarskich gazet. Naprawdę dobrze się wyszywa ;)
      Powodzenia z Twoim motocyklem ;)

      Usuń
  6. Uroczy obrazek, super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczny i uroczy.Super prezent "Dla naszej Pani".

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Myślę, że takie chyba są najlepsze w tym przypadku - wesołe, kolorowe jak sześciolatki ;)

      Usuń
  9. Pani była zapewne zachwycona bo obrazek przesliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Rozmawiałam później z Panią osobiście i rzeczywiście wydawało mi się, że było jej miło ;)

      Usuń
  10. Dzięki ;) Mam nadzieję, że właśnie takim się stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy obrazek, zastanawiam się jak wygląda ten obrazek w oryginale, zainteresowałaś mnie zmianą sukienki w płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!