poniedziałek, 25 września 2017

394. Z motylem dla jesiennej Jubilatki :)

 
Witajcie!


   Zaczęła się jesień, a wraz z nią ładna pogoda! Człowiek wstaje rano, widzi słonko i od razu się uśmiecha :) A i dzień zupełnie inaczej mija :) 

Tylko czas pędzi niezmiennie, przecież jeszcze chwila i skończy nam się wrzesień! 

Otóż to! Niby niedawno świętowaliśmy "zmianę kodu" wrześniowej Jubilatki, a tu w metryce kolejny rok przybyło!

  Jak co roku, tak i w tym, postała karteczka, ale tym razem w zupełnie innym stylu. Zainspirowała mnie Monika Igiełka, która stworzyła okrągłe bazy do kartek (dostępne w Jej sklepie). Pomysł bardzo mi się spodobał, tym bardziej, że posiadam przecież wycinarkę do kół. Moja baza jest tylko trochę większa, bo średnica koła wynosi 15 cm.


Bazę kartki stanowi koło wycięte z białego kartonu. Haftowanego motylka otacza tapeta z delikatnym kwiatowym nadrukiem, w której wycięłam owalne okienko. Karteczkę uzupełnia jeszcze świetna ażurowa scrapowa ramka, oraz bukiecik, który stworzyłam z przepięknych kwiatów, autorstwa Violi (Pasje Violi). Biała rafia, klonowe listki w delikatnym bladoróżowym kolorze oraz mocny kolorystyczny akcent w postaci brokatowych cyferek (zakupionych w jednym z dyskontów) świetnie dopełniają całości! 
Ale oczywiście wszytko to, kręci się wokół haftowanego motyla. Powstał on w ramach testu nici Lana, pamiętacie? Musiał chwilkę poczekać na wykorzystanie i jak się okazało, w tym projekcie świetnie się sprawdził!

Karteczka wręczona podczas weekendu, a autorka projektu wyściskana i wycałowana, nie tylko z racji złożonych życzeń, ale i za pomysłowość i wykonanie :) Serce rośnie :)











   Karteczka powstała na początku września (chociaż dopiero dziś doczekała się publikacji), a z racji tego, że została przygotowana z myślą o jesiennej Jubilatce, dodałam takież akcenty - ażurowa ramka jak pajęczyna, spadające liście, kwiaty, które kojarzą mi się odrobinę z aksamitką (chyba bardziej kształtem, jak kolorem), oraz ostatnie barwne motyle, które kręcą się jeszcze wokół aksamitek na mojej rabatce.
 
 
 
 
Czy można uznać kartkę za jesienną? Pozostawiam to ocenie Moniki, zgłaszając jednocześnie moją karteczkę z motylem, do Wyzwania #3 Złota Jesień.
 
 
 



Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

19 komentarzy:

  1. Już wiem, że karteczka się spodobała ;)
    Dzięki Dorotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną karteczkę stworzyłaś więc nie ma się co dziwić, że spodobała się obdarowanej.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wdzięczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł i śliczny haft. Będzie miła pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ta kartka poprostu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jestem pod wrażeniem tej kartki! Pięknie wpasowałaś motyla, cudowne dodatki, sama baza jest świetna! Bardzo mi się podoba ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! I udało Ci się ją sfotografować w promykach słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ,jesienna karteczka,aż chciałoby się taką dostać .Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, wesoła jesień u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka! Haft w centrum i kolory. Poza tym podobają mi się okrągłe bazy ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka Aniu :)
    Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Świetna karteczka, co za kształt, a te kwiatki, jejku, jakie cudowne, jak Ty je zrobiłaś? Jak je przykleiłaś?

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!