wtorek, 19 września 2017

393. Kartka z jabłuszkami.


Witajcie!

   Strasznie mi tęskno za słoneczną jesienią. Taką prawdziwą, z kolorowymi liśćmi, przygrzewającym słonkiem, jesiennymi zapachami... A tymczasem u nas niemal nieustannie leje i to dosłownie. Wichury, ulewy, zimno... Strach spojrzeć za okno! 
Mam nadzieję, że za kilka dni, wraz z rozpoczęciem astronomicznej jesieni, jeszcze uda się złapać trochę słonka i nacieszyć oko kolorami!

A skoro dziś w takim nostalgicznym jesiennym nastroju, to kosz jabłek będzie w sam raz!

O samym hafcie pisałam już na blogu, w jednym z czerwcowych wpisów
 I tak jak w pierwotnym zamyśle jabłuszka trafiły na kartkę. Do jej zrobienia użyłam białego kartonu jako bazy, oraz 'koronek' (wycinanych dziurkaczem brzegowym). Dodałam kolorową kartkę papieru jako tło i kolejną 'koronkę' w  delikatnym zielonym odcieniu oraz napis i małe, białe motylki.






Jeszcze w momencie wysyłania, jabłuszka (potarte palcem) pięknie pachniały ;)

Kartka znalazła nową właścicielkę już dawno temu. Poleciała, wraz z życzeniami urodzinowymi, do jednej z naszych blogowych koleżanek. Co prawda nie dostałam potwierdzenia, że dotarła, ale mam nadzieję, że jednak tak. No i, że sprawiła radość ;)

Obecnie właśnie skończyłam mały haft na karteczkę, a pracuję nad metryczką. Przez tą szarugę za oknem zatęskniłam do kolorów... Może by tak wreszcie przysiąść do fuksji? A może dokończyć słoneczniki?

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnj Jacewiczówki ;)

14 komentarzy:

  1. Śliczna w odcieniach zielonego jabłuszka, bardzo mi się podoba ta kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jabłuszka :) Smacznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczna jest :) może adresatka teraz się odezwie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie małe hafciki . Świetnie wyglądają na kartkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a charming autumn card with lovely stitching. Sunny Greetings from New Orleans, Alice

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, jesienna karteczka :)
    Też tęsknię za słonkiem, ciepłem...za Polską Złotą Jesienią, ale pogodę mamy, jaką mamy i dzięki niej mogę poświęcić więcej czasu na xxx :) Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka!
    A Złota Jesień przyjdzie na pewno Aniu! Nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłuszka jak malowane :) Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jabłka o tej porze są idealne :) Śliczny hafcik i pięknie zrobiona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie zielone jabłuszka :) Piękna kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka, przypomina mi dawno zapomniane mydełko o nazwie Zielone jabłuszko, które tak rozkosznie pachniało w szafie z bielizną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jest cudna. Bardzo mi się podoba kolor kartonika - dobrałaś go idealnie. Wyobrażam sobie, jak ślicznie musi pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fuksje, mam nadzieję ze 2018 roku je skończę, kartka cudowna, te jabłuszka są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!