poniedziałek, 13 listopada 2017

402. Best wishes Mr Bond :)

Witajcie!

   U nas znowu szaro i ponuro :( Ale nie ma co narzekać, bo przynajmniej choróbska się nas specjalnie nie czepiają. Nawet jeśli przyplączą się jakieś katary, to przechodzą "ustawowo", po tygodniu, no i nie są specjalnie dokuczliwe. Synek nie opuścił jeszcze ani jednego dnia w szkole, więc naprawdę są powody do radości :)

   Dziś na blogu zagości agent James, James Bond :) Co prawda, inne prace czekają w kolejce na swoje posty, ale wiadomo, że agent takiej klasy czekać nie będzie :)

   A tak już na poważnie, to podczas weekendu, mój Szwagier obchodził urodziny, i pomimo, że czasu nie miałam wiele, postanowiłam zrobić kartkę. Sprawa niełatwa przecież, bo męska kartka to zawsze wyzwanie!

   Szukając inspiracji, trafiłam na wzór Bonda - czarną postać, jakby cień, opracowany jako haft krzyżowy. I od razu wpadłam na pomysł, który wydał mi się znacznie ciekawszy, niż czarna, krzyżykowa plama. Wykorzystałam sam obrys postaci, haftując go dwiema nitkami ciemnogranatowej, niemal czarnej Ariadny. Natomiast środek postaci wypełniłam blackworkiem - ściegiem, który od razu skojarzył mi się z deseniem obecnym często na eleganckich krawatach. Blackwork wykonałam jedną nitką wspomnianej muliny. Pojawił się także haftowany konturowy napis - słynny numer, broń i kieliszek martini - oczywiście wstrząśniętego, niemieszanego :)
Pozostała kwestia oprawy. I tutaj również nie było łatwo. Haft dość sporych rozmiarów, trzeba było jakoś ciekawie wyeksponować. Przydały się tu scrapki w brązach z lekką nutką złota, czarny karton, którym podkleiłam hafty, oraz dwa rodzaje tapety - z motywem cegły i delikatnych gałązek jakiś ziół, obie utrzymane w szarościach. Wszystko to oczywiście warstwa, po warstwie naklejone na bazę z białego kartonu. Dodałam jeszcze mały akcent kolorystyczny w postaci bukiecika kwiatów (to już niemal ostatnie piękności, które wykonała Viola z Pasji Violi). 

Wnętrze kartki w biało - zielono - brązowej kolorystyce, zdobią napisy i życzenia. Co do życzeń, to także nie są one przypadkowe - całość to mój własny pomysł :) Takie rymy w klimatach Bonda - "na bogato".

Na koniec dodam, że rozmiar kartki, także "na bogato" - format A4, wiec kartka zdecydowanie XXL :)




























Na koniec jeszcze sprawy organizacyjne :

- na misie w zabawie z Fizzy Moon, czekam jeszcze półtora miesiąca :) Zajrzycie w zakładkę, przypomnijcie sobie zasady :)
- koniec roku się zbliża, więc pora także uzupełnić, uporządkować listy przeczytanych książek z wyzwania czytelniczego. Podobnie jak w zeszłym roku, będę czekała, na linki do albumów, zakładek na blogu itd, od osób, które podołały zadaniu, by spośród nich wylosować i nagrodzić jedną :)
- zastanawiałam się nad nową roczną zabawą, podobną zasadami do tej z misiem Fizzy i mam pomysł. Wydaje się, że będzie ciekawie :) Myślę, że szczegóły jak i zaproszenie do zabawy pojawią się na blogu w grudniu :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


PS: Właśnie rozpadał się śnieg :)

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjna męska kartka, Aniu!
    Moje misiaczki się robią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zrobiony ten haft na kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wyobraźnia mnie dzisiaj zawodzi bo za nic nie mogę się dopatrzeć postaci Bonda hihi I nie żebym krytykowała, broń Boże.Zamysł i kolorystyka mnie się podobają tylko Bond się gdzieś chowa przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja mam podobny problem kal Zaklęta Igiełka - praca piękna ale za nic nke widzę tak Bonda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest rewelacyjna, no brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chylę czoło, to wszystko w jeden dzień! Wzór może okazać się trochę niewyraźny, ale dobrze widać sylwetkę Bonda z bronią w ręku, białe miejsca to krawat i kawałek broni pod zaciśniętą dłonią. Wierszyk świetny, zabawny, no i oczywiście wzorek wypełnienia, ostrzegam, że zgapię na pewno 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Misterna robota, ale efekt doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka :) a to prawda zawsze jest problem z tymi męskimi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, typowo męska kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  13. Bond trochę niewyraźny, ale pomysł oryginalny. Myślę, że mojemu facetowi, miłośnikowi filmów o agencie 007, spodobałaby się taka kartka.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!