czwartek, 30 listopada 2017

405. Metryczka dla Antosia :)

Witajcie!

   W Jacewiczówce nadal krążymy wokół narodzin. Ostatnio była karteczka, a dziś pojawi się metryczka.

   Schemat metryczki jest dobrze wszystkim znany, zapewne także nieraz mieliście okazję zobaczyć go przeróżnych wersjach. 
Ja sama wyszywałam już tego malucha z misiem, oraz drugiego z króliczkiem, dwukrotnie w brązach i beżu.
 Tym razem metryczka powstała na zamówienie i niemal o każdym kroczku i jej wyglądzie decydowała Zamawiająca. Dlatego też pamiątkę narodzin dla Antosia wyhaftowałam w szarościach, z niewielkim żółtym akcentem, tak by pasowała do wnętrz Obdarowanej. 

Haft wykonałam dwiema nitkami (kontury jedną) mieszanki mulin, na białej Aidzie 54/10. Kolory dopasowałam sama. Dodałam jeszcze odpowiedni schemat literek (znaleziony w internecie). 

Całość oprawiłam w dużą, białą ramę dostarczoną przez Zamawiającą :) Osobiście do oprawy dodałabym jeszcze podwójne szaro - żółte pas partu, ale i bez niego jest całkiem fajnie.

Warto jeszcze chyba  napisać, że metryczka spodobała się zarówno Zamawiającej jak i Obdarowanej :) A ja mam nadzieję, że w przyszłości i dla Antosia będzie fajną pamiątką :)




 









   Na koniec jeszcze dodam, że dzięki uprzejmości Pasmanterii Internetowej Haftix do Jacewiczówki dotarł zestaw mulin Sullivans do przetestowania. Ja nie mogę doczekać się pierwszych haftów, sama jestem ciekawa jak ułoży się nasza współpraca. Was już teraz  serdecznie zapraszam na post podsumowujący wrażenia, który pojawi się na blogu już wkrótce :)




Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


PS: Na Podlasiu biało!

14 komentarzy:

  1. Witaj Aniu ☺. Owszem, schemat znany, ale zawsze w innej odsłonie, nowej, świeżej i spersonalizowanej dla kogoś wyjątkowego. A Twoje wykonanie pamiątki, jak zawsze super! Uważam, że szary to bardzo ładny kolor i świetnie się sprawsza z domieszką innych barw. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. No i trzymam kciuki za udaną i owocną współpracę ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest, jak się w pracy korzysta z telefonu i na szybkiego chce coś napisać 😉. Chciałam dodać, że też bym zaproponowała passe partout, bo ramka jest spora, ponadto haft zostanie bardziej wyeksponowany. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna odsłona tego wzoru. Szary z żółtym się świetnie komponuje. Pomysł z passe-partout mogłaś podpowiedzieć zamawiającej, to w każdej chwili można dołożyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka, zmiana kolorów tchnęła w ten wzór nowego ducha:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie w tych szarościach wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny dobór kolorów, wyszło bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka wersja kolorystyczna, wyszła naprawdę wspaniale!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna metryczka, wspaniała pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta wersja metryczki :)
    Osobiście też bym dodała passe, bo haft w tej ramie nieco ginie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczna metryczka, i bedzie piekna pamiatka i prezentem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna w tych kolorkach ��

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!