poniedziałek, 27 listopada 2017

404. Różowa kartka, czyli coś ze skrawków.

Witajcie!

   Dziś zapraszam na spotkanie z różową karteczką.

Kartka powstała już jakiś czas temu i o dziwo, nie dlatego, że taka była potrzeba, jak to się u mnie często dzieje, ale ot tak po prostu... No może z chęci wykorzystania całkiem sporych skrawków, które pozostały z innych projektów. Pomyślałam, że od przybytku głowa nie boli, poleży sobie, a okazja się znajdzie... I się znalazła! Jak na zawołanie! Kilka dni po stworzeniu kartki okazało się, że jedna z naszych Koleżanek Hafciarek została Babcią małej królewny! I tak różowa karteczka stała się całkiem konkretną kartką z gratulacjami :) Adresatka niestety się nie odezwała, ja także nie dopytywałam, więc nie wiem czy dotarła.

Tak jak pisałam, kartka powstała ze skrawków, które pozostały z innych projektów, a dokładnie z pasków białego i różowego w krateczkę, kartonu. Każdy paseczek "potraktowałam" kreatywnymi nożyczkami, a następnie naklejałam na siebie, tak by jeden zazębił się za kolejny. By wykończyć całość dodałam jeszcze motylki, scrapkowe kwiatki, diamencik oraz napis. Skromna karteczka zyskała też kolorowe wnętrze.

I tym sposobem, przypadkiem nieprzypadkiem powstała całkiem fajna karteczka :)







Pozdrawiam cieplutko,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


9 komentarzy:

  1. i to się nazywa kreatywne wykorzystanie skrawków! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie pokleiłaś te skrawki.A z pocztą różnie bywa, moja przesyłka do Grecji szła dwa tygodnie.Sama nie wiem, kiedy zacząć wysyłać świąteczne życzenia, aby dotarły na czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, może jeszcze dojdzie i się dowiesz. Ja ostatnio jak wysłałam kartkę to adresatka dopiero ją otrzymała po 3 tygodniach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, bardzo podoba mi się jej wnętrze, całość ładnie się komponuje ☺.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!