poniedziałek, 6 listopada 2017

401. Metryczka z dziewczynką dla małej Hani :)

Witajcie!

Na Podlasiu poniedziałek z przyjemną temperaturą i nawet słonko wychyla się zza chmur :) Nareszcie!

Dziś zapraszam Was na post, którego bohaterką jest haftowana dziewczynka z kwiatuszkiem ;)

Kilka miesięcy temu przesympatyczna Pani Bogusia zgłosiła się do mnie z prośbą o metryczkę dla wnusi.

Schemat metryczki, znalazłam już jakiś czas temu na Pinterest i bardzo mi się spodobał. Nie wiem czy to sam urok dziewczynki, czy koroneczka tworząca ramkę wokół danych, a może wszystko razem, aż kusiło by wyszyć właśnie ten wzór. Tym bardziej, że schemat zupełnie 'nieopatrzony', a przynajmniej ja nie spotkałam się z nim wcześniej. Okazało się, że spodobał się także Zamawiającej :)

Całość wyhaftowana mieszanką różnych mulin, dwiema nitkami (kontury jedną), na delikatnie różowej kanwie, przetykanej brokatową, różową niteczką. Kolory dobrałam sama.

Schematy literek znalazłam w internecie, a cyferki to mój własny pomysł (stworzony do innego projektu).

Bardzo przyjemnie mi się wyszywało, a Zamawiającej Pani i co najważniejsze Rodzicom malutkiej Hani, haft się spodobał ;)

Na koniec dodam, że haft oprawiła już sama Zamawiająca. Chociaż zdjęcie, pochodzące od Pani Bogusi jest odrobinę niewyraźne, to jednak widać, że spisała się na medal ;)











   Co nowego w Jacewiczówce?
 
Tworzą się pierwsze kartki, a w tym roku postawiłam na różnorodność - jest haft koralikowy i krzyżykowy, jest blackwork, jest haft matematyczny, jest iris folding. 
 
Za to na pozostałych haftach udało się postawić zaledwie po kilka nowych krzyżyków. Swoją drogą rok się kończy, a tu na "stanie" kilka pozaczynanych haftów, raczej bez szans by skończyć, ale starać się trzeba, prawda? 
 
Ostatnio popracowałem także trochę z maszyną do szycia, ponownie w wyniku współpracy z Weroniką :)
 
A kto zagląda do Kreatywnej Jacewiczówki na Facebooku, pewnie już widział rezultat mego spotkania z filcem - powstała moja pierwsza w  życiu filcowa gwiazda betlejemska (poisecja).

Dzieje się sporo, więc zapraszam do podglądania :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

29 komentarzy:

  1. Haft śliczny, a koronka dodaje uroku, Ja właśnie wyszywam ostatni haft jaki mi zalega w szufladzie, pozdrawiam i życzę wyszycia haftów już zaczętych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ależ zazdroszczę i gratuluję ukończenia zaległych haftów! Zaczniesz rok z czystym kontem, super ;)

      Usuń
  2. Uroczy jest ten wzór, metryczka będzie wpsaniała pamiątką na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszyłam metryczki dla swoich dzieciaków i nawet dla nich są fajną pamiątką. Córeczka ogląda wiszący na ścianie obrazek i mówi, że to ona, a tam braciszek ;) Dla taty to świetna ściąga daty urodzenia ;)

      Usuń
  3. jaka ta "Hania" śliczna:) bardzo podoba mi się ta metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka śliczna :) A ja już się nie mogę doczekać tej różnorodności kartek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Pewnie powoli kartki zaczną się pojawiać. Szukam różnych pomysłów na nie, żeby było ciekawie...Czy się uda, to się okaże ;)

      Usuń
  5. Też nie widziałam wcześniej nigdzie tego wzorku. Urocza metryczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jest także wersja dla chłopca. W razie czego służę pomocą :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna metryczka, dziewczynka jak i koronka wokół danych są urocze ☺. Pani Zamawiająca też się spisała na medal, gdyż bardzo dobrze dobrała oprawę.
    Całość jest elegancka i dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności... Witam kreatywną koleżankę. Oj, Podlasie... jak tam pięknie! Tam można być kreatywnym twórcą :)
    Pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza ta metryczka. Ja własnie jestem na etapie poszukiwania wzorku na metryczkę dla pewnej małej dziewczynki :) i jak zwykle mam problem co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta Hanusiowa metryczka, a co do zaległości, to każdy je ma i nie ma się czym przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna metryczka, bedzie piekna pamiatka dla maleñkiej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  12. Metryczka jest przepiękna, już dawno miałam na oko ten wzór, i ta w wersji chłopięcej też jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Aniu bardzo dziękuję za miłe słowa:) Metryczka wisi w pokoju Hani i jest powszechnie chwalona przez odwiedzających.
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!