poniedziałek, 20 listopada 2017

403. Na powitanie Ignasia :)

Witajcie!

   Dziś zapraszam na zaległy post, który na swoją publikację czeka już jakiś czas. Ale nie ma tego złego, bo zdjęcia prac wykonałam jeszcze podczas pięknej pogody, więc na aurę za oknem, obecna na zdjęciach zieleń oraz słonko, jak najbardziej wskazane.

   Jakiś czas temu nasza blogowa Koleżanka Ewa została mamą. Specjalnie dla Niej, a w zasadzie Jej maluszka postanowiłam stworzyć drobiazg na powitanie :) 

Do kilku drobiazgów dołączyła kartka z życzeniami. 

Zainspirowała mnie gotowa scrapowa kartka z wózeczkiem znaleziona w internecie, jednak stała się ona tylko podstawą do stworzenia tej właściwej kartki dla Ignasia.

Jako baza posłużył mi niebieski karton, ale wykorzystałam jeszcze dwa odcienie niebieskiego papieru, biały karton, tapetę w kropki oraz kokardkę. Pomocne były dziurkacze ozdobne i kreatywne nożyczki. Grafika bobasa, to pomalowana przeze mnie, kolorowanka znaleziona w internecie. 

Myślę, że wyszła fajna, ciekawa i przestrzenna kartka :) Jak widać zwabiła nawet motylka :)







   Jako taki prezent dla maluszka ode mnie, powstała szmatka miętoszka, nazywana także metką :) 

Haft płaski (ścieg łańcuszkowy) wykonałam na białej bawełnie, a za jego wzór, posłużyła kolorowanka. Na brzuszku misia zagościła pierwsza literka imienia chłopczyka. Wykorzystałam kolorowe wstążki, głównie w kropeczkami. Plecki powstały z beżowej tkaniny z białymi kropkami.












Skromny prezent już dawno dotarł do Ewy i Jej synka i chyba się spodobał :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


10 komentarzy:

  1. Piękna i kartka i metka. Jestem przekonana, że prezenty na pewno się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka, fajną niespodzianke przygotowałaś dla Ewy i jej maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka dla Maluszka i uroczy gest z Twojej strony, Aniu. Myślę, że podarunek spodobał się Ewie i sama bym się wzruszyła dostając taki prezencik ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, to bardzo miłe z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane prezenty. Ciekawa karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka i zabawna szmatka miętoszka. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!