wtorek, 22 kwietnia 2014

Chłopczyk z wazonikiem, czyli rozwiązanie zgaduli :)

Święta, święta i ... nadal święta, bo lodówka pełna pyszności :) 
Przepisami na słodkości, które przygotowałam do wielkanocnej kawki podzielę się w kolejnych postach, a tym czasem pora rozwiązać Haftowaną zgaduj zgadulę :)
Tyle wspaniałych pomysłów wypisałyście, że inspiracji mi nie brakuje. Aż dziwne jednak, że nikt nie zgadł, a tym bardziej, że próbowały same kobietki ;)



Tak, tak Kochani, haft wykorzystałam do stworzenia przepastnej torebki :) Każda mama wie, że musi mieścić się w niej niejedno i w tej, którą tworzyłam tak właśnie jest :) A oto i sprawczyni całego zamieszania i jeszcze raz sam haft z chłopczykiem. 


 


 Skoro nikt nie zgadł, postanowiłam, że wśród tych z Was, które podsuwały te wszystkie pomysły wykorzystania haftu, po prostu wylosuję jedną osobę i ona dostanie obiecane wzorki. I takim oto sposobem los (łapką Piotrusia) wybrał ...



Weroniczko mail z obiecanymi wzorkami już do Ciebie powędrował :)
Pozostałe Kochane Kobietki mają moje podziękowania i buziaki :)

Dziś pogoda piękna, więc od rana sadzę kwiatki na mojej "kamiennej" rabatce. Zrobiliśmy z synkiem małą przerwę na obiad, oraz Piotrek - na bajkę, ja - na chwilę z Wami, i działamy dalej :) 
Pozdrawiam Was cieplutko!

17 komentarzy:

  1. świetny ten hafcik a i torebka super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafcik od dawna za mną chodził, aż w końcu wpadłam na pomysł wykorzystania go właśnie w ten sposób - na torebce :)

      Usuń
  2. Piękna torebka :) Wygląda na bardzo pojemną ( z doświadczenia wiem, że im bardziej pojemna torebka tym lepiej, ale czasami trudno jest coś w niej namierzyć). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka bardzo pojemna :) A szukanie wszystkiego w przepastnych torbach to w sumie nasz kobiecy atrybut :)

      Usuń
  3. Śliczny wzór! Zazdroszczę takich umiejętności! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość Agniesiu, tylko spróbuj :) Zachęcam, to nie takie trudne, wystarczy zacząć od małego prostego wzorku :)

      Usuń
  4. Torebka wspaniała,masz talent dziewczyno do tworzenia pięknych rzeczy.Ciekawa jednak jestem jej wnętrza,chodzi mi oto czy wygospodarowałaś w niej przegródki i kieszonki by łatwiej było zlokalizować schowane tam przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Aż się ciepło na serduszku robi. Torba przegródek nie ma, ale tak wolę. Tel. kom zawsze trzymam w etui, jakieś tam drobne kosmetyki w małej kosmetyczce, pieniądze w portfelu itd. Dzięki braku przegródek
      mogę włożyć tam to co akurat potrzebuję - duży notes, pudełko ze smakołykami dla Malutka, czy np samochodzik, który koniecznie musi jechać z nami :)

      Usuń
  5. He, he, he no i nikt na to nie wpadł... no naprawdę... aż trudno uwierzyć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pewna, że zaraz pierwszego dnia uda się odgadnąć :) Może ta torebka po prostu za oczywista była :)

      Usuń
  6. Aniu,podejrzewam dlaczego nikt nie zgadł tak oczywistej odpowiedzi.Ty po prostu zbiłaś nas z tropu,gdy któraś z koleżanek/nie pamietam,która/napisała plecaczek dla Piotrusia.Jednak torebka a raczej torba jeśli spełnia Twoje oczekiwania co do pojemności,to "daj Ci Boże"więcej tak konstruktywnych pomysłów.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Właśnie przy tym plecaku się zastanowiłam, ale doszłam do wniosku, że torebka to torebka a plecak to plecak :)

      Usuń
  7. Oh jak ja Ci zazdroszczę umiejętności szycia! ale mam nadzieję, że to przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba za bardzo nie ma czego :) Ja w sumie krawcową nie jestem, jeśli już to samoukiem na starym pedałowym Singerze :) Ale jakieś tam prostrze rzeczy, obrzucanie czy zamek daję radę :) Warto spróbować :)

      Usuń
  8. torba niesamowita! też bym chciała taką mieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra torba! Czemu ja tego postu wczesniej nie widzialam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka :) świetne zastosowanie haftu :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!