środa, 9 kwietnia 2014

Fioletowa Lady

Do wyszycia tej kobietki natchnęła mnie Monika (Igiełka) swoją fioletową damą. Co prawda, na wzorek od niej się nie załapałam, ale przypomniałam sobie o wzorku, który urzekł mnie jakich czas temu. Wystarczyło tylko dobrać kolorki. Moja "Fioletowa Lady" w całości wyszyta jest dwoma nitkami mulinki Bird Brand (zakupionej w "Igatex", u nich nazywa się chyba Two Bird's), na płótnie. W oryginale dama ta jest w odcieniach szarości i ma pieska, u mnie królują fiolety i zwierza nie ma. Wzorek ma wielkość 150 x 50 krzyżyków, w rzeczywistości wielkość wzoru wyszła 8 x 25 cm. Moja Lady będzie ozdobą sypialni, bo to są akurat jej kolory, jak zresztą widać na zdjęciach poniżej :) Jest jeszcze wersja tej damy widocznej z tylu i myślę, że pewnie powstanie do kompletu dla tej. Tylko nad tym drugim wzorem muszę nieco popracować, bo troszkę dziwnie wygląda suknia damy na plecach. Wzorek jest dostępny w spiżarni mego chomiczka.


Fioletowa Lady


Candy ślubne u mnie nadal trwa, więc zapraszam Was serdecznie :)

25 komentarzy:

  1. Ohoho, jaka fajna fioletowa damulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wygląda dama w fiolecikach... ja jednak zrobiłabym w zieleni... no cóż tak już mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyszyłam damę konkretnie pod kolorki sypialni, więc u mnie akurat fiolet. W zieleni też pewnie fajnie :) Zresztą wydaje mi się, ze to taki wzór, że po umiejętnym dobraniu kolorów, pewnie niejeden by tu jeszcze pasował :) Może czerwień, może błękity, a może beże i brązy?

      Usuń
  3. Rzeczywiście fioletowa okolica, nie dziwię się jednak, bo u mnie najchętniej wszystko niebieskie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie te fiolety w sypialni wymyśliłam jeszcze w ciąży i tak mi zostało :) Znajomi, którzy u nas bywają od czasu do czasu, ostatnio pochwalili się swoim mieszkaniem (wykończonym , ale jeszcze nie urządzonym) - wchodzimy do sypialni, a tam fiolety na ścianach :) Ciekawe skąd ten pomysł? Hehehe.

      Usuń
  4. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie nie ma za co! To ja dziękuję za możliwość zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta dama - piękne fiolety! Ja też kiedyś zachorowałam na pewne trzy damy...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci pewnie o te piękne kobietki, z czołowego zdjęcia z Twego bloga? Oj ja też na nie strasznie choruję, nawet ostatnio znalazłam wzory w pdf-ie, więc może kiedyś i ja je będę miała w kolekcji :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyszła :)
    Pięknie zaaranżowałaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Ta aranżacja to trochę przez przypadek, chciałam pokazać, że dama faktycznie ma kolorki sypialni. No a sama sypialnia też powstaje krok po kroczku, a nie na hura - a to narzuta, a to zasłony, a to rolety itd.

      Usuń
  8. Przepiękna dama:) Wspaniale dopasowałaś kolory mulinki do wystroju sypialni.
    Fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania należą się Tobie Moniko :) To Twoja kobietka z kwiatem mnie natchnęła :)

      Usuń
  9. Elegantka i będzie idealnie pasować kolorystycznie do sypialni.
    Drugiej damie bym zrobiła zakryte plecy, albo dorobiła drugie czarne ramiączko by się krzyżowało z tym co już jest;) Ciekawa jestem Twojej przeróbki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam za bardzo na nią pomysłu. Zaczęłam też inny haft, bo jakoś z druga damą mi na razie nie po drodze. Ale z tymi plecami zrobić coś trzeba koniecznie, może właśnie to dodatkowe ramiączko :)

      Usuń
  10. Świetna jest, bardzo lubię kolor fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!!! Moja przyjaciółka kocha fiolety i zielenie więc siłą rzeczy i moje oko wyłapuje wszystko co w tych kolorach ,z myślą o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest Twoja dama, chociaż fiolet to zdecydowanie nie mój kolor....

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!