piątek, 11 kwietnia 2014

Haftowana zgaduj - zgadula do nowego hafciku i kolejne czytadło

Dziś pokaże Wam prostą wyszywanką, która wyszła ostatnio spod mojej igły, a stworzyłam ją w kilka godzin (rozłożonych na kilka wieczorów). Wzorek "Chłopczyka z wazonikiem" (HP 1/2008) chodził za mną od bardzo dawna. Spodobał mi się już w momencie gdy zobaczyłam go pierwszy raz w gazetce. Potem popadł trochę w zapomnienie, ale ostatnio "Chłopczyk..." sam o sobie przypomniał. Zobaczyłam ten wzorek, już wyszyty, w internecie i raz dwa go stworzyłam dla siebie :) Musiał powstać, choćby dlatego, że sama mam w domu takiego Ciekawostka, którego łapki pragnął dotknąć wszystkiego!
Użyłam trzech nitek (wspominanej już w poprzednim poście) muliny Bird Brand, a wzorek wyszyłam na płótnie :) Kolorystyka oczywiście według mojej zachciewajki, nie bez racji zmieniona i zrobiona konkretnie pod mój pomysł na ten haft.
A no właśnie! Co prawda  Candy u mnie ciągle trwa i serdecznie na nie zapraszam, ale zapraszam też na szybką haftowaną zgaduj - zgadulę! Kto zgadnie, do czego wykorzystam haft "Chłopczyka z wazonikiem", dostanie ode mnie na @ kilka wzorków (pdf) o podobnej, dziecięcej tematyce :) Koniec zgadywanki - gdy opublikuję post z wykorzystaniem wzoru (za jakiś czas) lub gdy ktoś zgadnie wcześniej :)
 A tutaj "Chłopczyk z wazonikiem" po mojemu.


"Chłopczyk z wazonikiem"

   Jeśli chodzi o czytadła, to książka "I kto jej zabroni" B. Clark już za mną i powiem Wam, że zakończenie trochę mnie zaskoczyło, więc go nie zdradzę, ale zachęcam do przeczytania!
   A teraz jestem w trakcie czytania "Sklepu pod dziewiątą chmurką" L. Rice. Ponad 200 stron za mną i nie jest to lekka, łatwa książka, raczej smutna, ale życie nie zawsze przecież nas rozpieszcza. To opowieść o losach ludzi "po przejściach" - ciężkiej chorobie, utracie dziecka, śmierci żony, samotności, ale i o miłości. Książka wciąga i nie mogę się doczekać, by poznać jej zakończenie.


"Sklep pod dziewiątą chmurką" L. Rice

Dziękuję, że jesteście, pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia po weekendzie. Słoneczka i pogody Wam życzę :)

25 komentarzy:

  1. Za mną też chodzi ten wzorek - mówisz, że taki "szybki w robocie"? Śliczny jest.:) Wykorzystanie: może poduszka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku naprawdę bardzo szybki, aż żałuję, że nie zapisałam sobie poświęconego czasu. Doskonały wzor na przerywnik pomiędzy większymi haftami :) Warto wyszyć i się teraz w piersi bije, że tak późno się skusiłam :) Poduszka - fajny pomysł, ale jednak to nie to :)

      Usuń
  2. bardzo ładny obrazek :) Obstawiam, że ozdobisz nim plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy to byłby chyba obrazek na ścianę... ale... może worek na kapcie do przedszkola albo kartkę dla babci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o obrazku, ale tym razem wykorzystam hafcik inaczej. Nie jest to też worek na kapcie, ani też kartka.

      Usuń
  4. A może jakiś prezencik? dla kogoś bliskiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to prezent, tym razem jest to hafcik dla mnie :)

      Usuń
    2. Jednak zgadłam :) Zrobiłaś prezent sobie samej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Można tak powiedzieć, że samej sobie :)

      Usuń
  5. Myślę,że możesz go wykorzystać jako aplikację na bluzeczce /sweterku/Piotrusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obrazek ten materiał dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna interpretacja tego haftu :)
    Okładka na coś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jak wyżej :) Ja jednego chłopczyka umieściłam na pamiętniku Piotrusiowym. Może poobnie wykorzystasz hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo fajny pomysł, chociaż to nie to :) A można gdzieś (może na blogu) zobaczyć ten pamiętnik Twego synka?
      Zaciekawiłaś mnie :)

      Usuń
  9. Tez robiłam kiedyś ten haft. Twój świetnie wygląda na płótnie.
    Też pomyślałam o albumie na zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Album to nie jest, ale użycie płótna jest tu celowe :)

      Usuń
  10. Chłopiec bardzo ładnie wyszedł na tym płótnie :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!