czwartek, 3 lipca 2014

Dwie kopertki niespodzianki :)

   Dziś pan listonosz wcisnął do skrzyneczki dwie kopertki niespodzianki. I to jakie miłe, koniecznie muszę się pochwalić :) Szczególnie, że jutro mąż w domu i działamy "budowlano", więc pewnie zajrzę tutaj dopiero w poniedziałek :p

   Pierwsza przesyłka to nagroda za Wiosenną zabawę u Marriki91. Troszkę się naczekałam, ale "co się odwlecze..." i na dodatek było warto. Kasia swoimi prezentami zachęca do poznania nowych technik - dostałam serwetki, a więc decoupage i elementy do stworzenia biżuterii. Ale najbardziej zadowolona jestem z korali (wisiora). Takie skarbeczki to ja lubię :) Zobaczcie sami ...


 

Kasiu pięknie Ci dziękuję za naprawdę fajną nagrodę i to za tak banalny wierszyk :)

   Druga kopertka, to kolejna niespodzianka, tym razem od Bluebru nete. Tej nagrody to się w ogóle nie spodziewałam. Zajrzałam, jak to zwykle robię, gdy pojawia się nowy post u Eli i zerknęłam przypadkiem na licznik a tu 10 000 odwiedzin! Pogratulowałam, a Ela, chociaż wcześniej tego nie planowała, postanowiła mnie obdarować jakimś "drobiazgiem". Tylko, że z tym "drobiazgiem" trafić lepiej nie mogła! Od jakiegoś czasu oglądam portrety JP II na blogach (taki również u Eli) czy na innych portalach i także miałam ochotę na takowy. Tylko, na nic się nie mogłam zdecydować. A tu w kopercie znalazłam piękny mały portrecik Papierza i to w szarościach, a na dodatek Ela dorzuciła komplet nitek do niego. Jak tylko uporam się z, którymś z obecnych haftów, na 100 % wyszyję i ten hafcik. Słowa dotrzymam, bo haft ma swoją intencję, a Ela wie o co chodzi :) Wafelka tylko "powąchałam", bo pochłonął go Piotrek :) A oto zawartość kopertki ...




Elu dziękuję Ci pięknie, także za Twoje dobre serduszko i za to, że chciało Ci się chcieć ;p. Naprawdę lepiej z niespodzianką trafić nie mogłaś :)


Zajrzyjcie koniecznie na blogi Kasi i Eli :)

Zapraszam Was również serdecznie na moje Imieninowe candy. Zachęcam także do zajrzenia na blogi, które już się bawią :)

Udanego weekendu, słoneczka  za oknem i pogody ducha :)

17 komentarzy:

  1. To bardzo się cieszę, że trafiłam z prezentem, bo powiem szczerze, że troszkę się bałam czy Ci się spodoba. Super, że przesyłka tak szybko doszła. Pozdrawiam i życzę miłego wyszywania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prezenty :) Ja też miałam dziś podobny powód do radości, bo odebrałam swoją wygraną w candy :) Pokażę ją w przyszłym tygodniu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią zajrzę, co też pięknego wygrałaś :)

      Usuń
  3. No własnie tak to jest, że niektórzy bez końca prezenciki, przesyłeczki, bla bal bal a inni zupełnie nic... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy Jaglanko, to jakiś cud nad Narwią, bo ja to nawet z zdrapkach szczęścia nie mam :p

      Usuń
  4. Cudowne prezenty, teraz tylko czekam na posty z ich wykorzystaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będą, będą na pewno. Maczki z poprzedniej wygranej już się haftują. U mnie naprawdę nic się nie marnuje :)

      Usuń
  5. Wspaniale dostawać takie prezenty! Gratuluję!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem takim człowiekiem, co to bardziej woli dawać, a dopiero później myśli o sobie, ale nie ukrywam, że miło jest też dostać jakiś skarbek. Ot taka dobra karma!

      Usuń
  6. Gratuluję, bardzo fajne nagrody Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już mnie paluszki świerzbią i do portreciku Papierza i do próby dekupażu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się wszystko pięknie zagospodarować :)

      Usuń
  8. Takie prezenty to sama przyjemność :) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie obdarowały Cię dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!