poniedziałek, 28 lipca 2014

Losowanie imieninowego candy i imieninkowy weekend.

   Właśnie doprowadziłam dom do porządku po ponad tygodniowym, urlopowym szaleństwie z mężem na poddaszu. Dla tych co niewtajemniczeni i na dodatek mają kosmate myśli - wykańczamy poddasze: etap hydraulika i podłogi :) Mąż wrócił do pracy, a my z Piotrusiem powoli wracamy do swego codziennego rytmu. Kombinacja dziecko - mąż - "wykończeniówka" w jednym domu to chwilami trochę za wiele, nawet dla mnie. Ale się cieszę, że udało się to co założyliśmy :) Oczywiście to nie koniec pracy, ale z każdym kroczkiem bliżej do końca ;)


   
   Ale ja tu gadu, gadu, a przecież czekacie na najważniejsze, czyli losowanie imieninowego candy. 
W zabawie udział wzięli:
  1.  Anek73
  2.  Małgorzata M
  3.  Ewita
  4.  Promyk
  5.  Katarzyna
  6.  bluebru nete
  7.  Weronika Mieczkowska
  8.  Tesa57
  9.  theszakal
  10.  Anielique
  11.  aeljot
  12.  Iwonka W.
  13.  Zadziergana Owieczka
  14.  AsiaB
  15.  Aga Chmurka
  16.  negatyfffka
  17.  Roma Świerczek
  18.  Marille
  19.  Danuta Kielar
Zachęcam Was do zajrzenia na blogi uczestników zabawy, może są takie, których jeszcze nie znacie? Ja z miłą chęcią pozaglądałam z rewizytą :)

Tak jak obiecałam, postanowiłam wyróżnić trzy osoby/komentarze dodatkowym losem i tym razem wybrałam Ewitę za Jovankę - imię naprawdę dziewczęce i urocze, Szakala za to, że w taki dowcipny sposób napisał o swoim imieniu, oraz Danusię za Doriana, bo strasznie podobał mi się film "Dorian Gray".

Potem odbyło się losowanko z filiżanki i los zadecydował, że wygrywa ...




Weroniczko, gratuluje Ci i cieszę się, że mogę Cię nagrodzić, bo zostawiłaś u mnie już wiele ciepłych komentarzy :) Proszę Cię o adresik, żebym mogła wysłać paczuszkę :)

  A propo paczuszek, ja również, na imieninki dostałam pewną tajemniczą paczuszkę! Zupełnie się nie spodziewałam, a tu listonosz wepchnął do skrzynki kopertę od Ewy z http://ewitahaft.blogspot.com. A tam dwa cuda, cudeńka :) Jak mi się miło zrobiło :) To tylko imieniny przecież i życzenia w zupełności by wystarczyły, a jednak Ewita postanowiła zrobić mi prezent! Więcej zdjęć do obejrzenia na blogu Ewy, a tutaj moja foteczka ...




Prawda, że piękności? Bieżnik trafił pod szkło na stół w kuchni, a karteczka zdobi salon. Karteczka jest tak pięknie zrobiona, że posłuży mi na pewno za szablon dla moich skromniutkich kartek :) Dziękuję Ci Ewuniu jeszcze raz bardzo, bardzo!

A na koniec dziękuję bardzo za życzenia imieninowe. Jest mi niezmiernie miło :) Dzielę się z Wami cudnymi kwiatami, którymi zostałam obdarowana. W tym roku  dostałam piękne kalie w dwóch kolorach: żółte od moich chłopaków oraz ciemnofioletowe od teściów i szwagierki, a od mamy i siostry bukiet "smolinosów". Strasznie lubię różnego rodzaju liliowate ... 







Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję Weronice :) Teraz czekam na odsłonę prezenciku, pewnie będzie czego zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszka powoli pakuje się do koperty :) A Tobie dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
  2. Jestem przekonana, że najładniejsze imię na świecie mam ja. :D Ostatnio czytałam książkę Stefanii Grodzieńskiej gdzie autorka pisała jak jej córka kpiła książkę z dawnymi imionami i wynalazła tam: Spiczygniewa. I moim zdaniem Spiczygniew kasuje wszystko. Serweteczka jak imieninowy cukierek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglaneczko ( Twego "najładniejszego imienia na świecie", jakoś nie udało mi się wyłapać jak do tej pory), Ty to potrafisz humor człowiekowi poprawić! Wspomniane imię rzeczywiście ... wyjątkowe hehe.

      Usuń
  3. Gratulacje dla Weroniki, a Tobie Aniu ślę spóźnione życzenia imieninowe, niestety, nie miałam dostępu do neta w weekend: Wszystkiego Najlepszego i wielu kreatywnych pomysłów !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Weroniki. Piękny prezent dostałaś od Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, prezenciki i kwiaty przepiękne. Nie myśl sobie, że dla Ciebie to koniec niespodzianek, o nie.......
    Już za chwileczkę, już za momencik, poczta będzie dalej kręcić. Czekaj cierpliwie.
    Zabawa była przednia, czekam na następne.
    Weronice oczywiście gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czekam cierpliwie Danusiu :) Ja także świetnie się bawiłam czytając Wasze imienne komentarze :)

      Usuń
  6. Gratulacje :)

    Piękne kwiatki. Miałam je kiedyś, ale długo nie przetrwały - zdecydowanie nie mam ręki do kwiatów domowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalie lubią sporo wody i jeszcze więcej słońca i miejsca w doniczce :) Mam nadzieję, że moje przetrwają i jeszcze nie raz będę podziwiać kiedy zakwitną :)

      Usuń
  7. Gratuluje zwycięzcy a Tobie Aniu życzę zdrówka, szczęścia wolnego czasu :) i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowną serwetkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!