poniedziałek, 21 marca 2016

Karteczki wielkanocne 2016

   Witajcie w pierwszy dzień Wiosny! Za moim oknem, pomimo wiatru i chmurek, pogoda wiosenna - mamy słonko i jest ciepło. 
   Wielkimi krokami zbliżają się także Święta! A skoro te, to nie mogło zabraknąć ręcznie robionych kartek.  Mimo większej liczby obowiązków, oraz choroby dzieciaków, udało mi się stworzyć kilka kartek. I tak jak same hafty poszły całkiem gładko, to już na oprawę nagle zabrakło pomysłu. Jednak pewnego wieczoru zebrałam się w sobie i się udało. 
Hafty wykonane na różnych kawałeczkach kanwy, mieszaniną mulin, z moim doborem kolorów, z dodatkiem koralików czy błyszczącej mulinki. Pokusiłam się nawet o prosty haft wstążkowy. A same kartki powstały z domieszką kolorowego papieru, wstążki, rafii.
Wzorki pochodzą z różnych źródeł: z gazet hafciarskich i szydełkowych, internetu, a dwa pierwsze sympatyczne króliczki to wzorek znaleziony u Igiełki ;)

Zapraszam do obejrzenia tegorocznych wielkanocnych karteczek. 
Może nie do końca perfekcyjne, ale moje i od serca i każda inna!




 


 






 


   Dziś już uciekam, ale zapraszam Was serdecznie na weekendowe spotkanie "Między nami Hafciarkami". Pojawi się kolejna fantastyczna Osoba, a w dodatku "przyniesie" ze sobą niespodziankę. Sama jestem  ciekawa ;p
Pozdrawiam serdecznie ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo udane karteczki! Te pierwsze z zającami szczególnie mi się spodobały.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zolta ze wstazeczka najladniejsza, bo .....
    wszystkie super!! ja tak nie potrafie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, szczególnie z zajączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się pytam, kiedy Ty to zdążyłaś zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne.Kiedy je robiłaś?Spałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, każda unikalna i jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne są wszystkie karteczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, szczególnie te króliczkami przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!