środa, 30 marca 2016

Karteczki wielkanocne 2016 - dziękuję za pamięć :)

Witajcie wiosennie i poświątecznie :)
Co nowego? Nasze bocianie "małżeństwo" wróciło wczoraj na "stare śmieci", co jest niechybnym znakiem przyjścia wiosny. Tylko ta wiosna powitała bociany ulewą :( Ale dziś się zrehabilitowała piękną pogodą :) Pani bocianowa już siedzi na gnieździe, a pan bocian czuwa i dokarmia żonę :)
  A ja oficjalnie otworzyłam swój podwórkowy sezon robótkowy :) Jak widać po prawej, pojawiły się narcyzy i pierwsze xxx na małym projekciku dla synka :)


   A tymczasem zapraszam do obejrzenia tegorocznych wielkanocnych karteczek, które przywędrowały do mnie :) Co jedna to piękniejsza! Zobaczcie sami...  

Karteczka od cioci :)
Karteczka od Renaty


Karteczka od Ewy (Ewity)
Karteczka od Weroniki (Lady Savage)


Karteczka od Iwy (wymiankowa)


 Kochane Dziewczyny, dziękuję z całego serduszka za pamięć i serdeczne życzenia :)


Ps.:  Od wczoraj moja sześciomiesięczna córeczka, najczęściej w przypadku "biedy",  mówi " mam -ma, mamamama, mammma" ;) Pewnie na to prawdziwe "mama" jeszcze poczekam, ale już teraz jest to strasznie miłe ;p


---,--'--@
-.-.-.-.-.-.-.-.-.- W odpowiedzi na Wasze komentarze -.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
 Judyta Z., Nitki Ariadny, Renata Pawlicka Kress_Ka (witam Cię serdecznie), Agulek, Iventi, Ewa Staniec-Januszek (witam Cię serdecznie), AnnaJarzębinowa (samolot z ulubionej bajki) dziękuję w imieniu Twórczyń, za miłe słowa o karteczkach i za te kierowane do mnie również :) 
 
 Zaklęta Igiełka i oby to szczęście się nas trzymało :p 
 
 Ula K. podglądając Twoją twórczość i to czym chwalą się obdarowane przez Ciebie koleżanki, myślę, ze nie ma czego :) 
 
 a- lenka bociany są, wiosna rusza pełną parą, u mnie na blogu także :) Dość tych czerwieni :p

Danuta Kielar nie masz za co przepraszać, wiadomo jak jest :) Nie zawsze się da, chociaż człowiek chciałby podołać wszystkiemu :) Szczęście od bocianków zawsze się przyda :) A co do Hani - to uwierz, nie mogę się doczekać tej chwili. i jeśli tylko wykaże zainteresowanie tamborkiem, już ja się postaram stworzyć swoją następczynię :)

Promyk zdecydowanie szkoda! Jeszcze póki co zdobią komodę. Potem trafią do albumu :)

bozenas coś w tym jest! Przed Hanią usiadł nam na dachu na kominie bocian, mąż już chciał przegonić, ale wraz z synkiem postanowili tylko poobserwować :) A teraz jest nas czwóreczka :)

16 komentarzy:

  1. Cudne karteczki dostałaś :) Ja mam nadzieję, że niebawem uda mi się otworzyć sezon balkonowy (z racji, że ogródka brak) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki piękne. Bociania rodzinka za oknem to znak,że wiosna już, ale też że szczęście nie opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :) teraz jak mam Twój adres to bój się .... :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne kartki :-) Fajnie ze macie juz bociany :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki otrzymałaś, szkoda, że święta są tylko dwa razy w roku, ale okazji do wysyłania kartek jest więcej :)
    Aniu piękny zielony kolor zagościł na Twoim blogu :)
    Pozdrawiam wiosennie Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Anusiu, życ0zeń świątecznych Ci nie składałam, ale wierz mi czasu brakło na wszystko. Karteczki dostałaś piękne, tu też się nie popisałam, bo za mało ich zrobiłam, by wszystkich obdzielić, a kupnej nie chciałam wysyłać, zresztą portfel by tego nie wytrzymał. Przepraszam za to, obiecuję poprawić się na następne święta.
    Bociany masz w obejściu, więc szczęście Cię nie opuści, a Haneczka jeszcze chwila i będzie mówić nie tylko mama, ale i w robótkach Ci towarzyszyć.
    Od dzisiaj dołączam do Sal-u z fuksjami, post zaraz napiszę.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kartki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze takie urocze karteczki cieszą:-)
    Bociany w gnieździe to już naprawdę wiosnę zwiastują...i jak tu się nie cieszyć na to wszystko. ..zwłaszcza że córeczka piękne słowo zaczyna mówić:-)
    Gratuluję tej chwili:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bociany?!To miłe dostać kartki z sercem robione :) Serce się raduje słysząc takie słowo od córci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki piękne, szkoda będzie je chować, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki dostałaś :) A skoro są bociany, to wiosna tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bociany przyleciały..dzieci będą się rodzić:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna galeria z kartek się zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Córa ma już 6 miesięcy.... rany! Niesamowicie czas leci..
    Kolekcja karteczek piękna :) No i jestem ciekawa co tam dla Piotrusia powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!