poniedziałek, 4 kwietnia 2016

261. "Makowy dworek", czyli mały powrót do przeszłości.

    
Witajcie poniedziałkowo i wiosennie ;) Dziś zaproszę Was na odrobinę retrospekcji :) Oczywiście post podsumowujący zabawę z "Makowym dworkiem" ukazał się już w styczniu (zapraszam, jeśli nie mieliście okazji poczytać), ale z różnych przyczyn, mój haft dopiero niedawno doczekał się oprawy. Troszkę mu to wyszło na dobre, bo przy okazji udało się zabrać haft na sesję podwórkową.
 Zanim pokaz, zapraszam jeszcze raz, na kilka słów o mojej interpretacji haftu.

Do haftu wybrałam białą aidę, gęstości 54/10. Haftowałam dwiema (maki trzema) nitkami mieszaniny mulin - ariadny, b.brand, odry, a nawet w maki wkradła się włóczka. Kolorystyka całkowicie moja, dobierana na podstawie legendy do wzoru. Pomysł (podpowiedziany przez Danusię) na "Makowy.." to maki w 3D, czyli wyhaftowanie ich nieco "grubszych" niż reszta. Wyszywało mi się naprawdę fajnie, chociaż dały mi się we znaki zielenie, a w zasadzie częste ich zmiany podczas haftowania drzew. Zrezygnowałam natomiast z niebieskich, pojedynczych krzyżyków (kwiatuszków?), zastępując je sąsiadującą zielenią. Naprawdę fajnie mi się wyszywało. Haft oprawiłam sama, wykorzystując ramkę zakupioną w markecie budowlanym. Jestem naprawdę zadowolona z uzyskanego efektu!

 A oto i mój "Makowy dworek" w pełnej krasie ...
 


 

 


Powoli wiosenne porządki zaczynają wkraczać także do komputera, a więc pewnie jeszcze takich wspominkowych postów kilka się pojawi :)
Dziś z żalem schowałam piękne wielkanocne kartki, ale pomyślałam, że zbiorę wszystkie, które do tej pory dostałam i jeszcze raz się nimi pochwalę :)

Dziś już dziękuję :) Lecę łapać słonko!

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda oprawiony dworek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają a oprawa świetnie dobrana :) Coraz bardziej mam chęć na ten dworek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maki Ci wyszły super. Takie wyraźne na tle domku. Oprawa pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś ten obraz, maki fajnie się odznaczają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt. Na plus, że oprawiłaś sama. Super Ci to wyszło. No i prezentacja, na łonie natury. Same plusy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie sie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pogrubione maki wyszły super. Podziwiam za to samodzielne dobieranie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten obraz:)))pomysł na różne krzyżyki to dobra metoda:)ja sobie teraz wyszyłam w ten sposób gałązkę i też uzyskałam fajny efekt:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszedł Ci ten hafcik, a pomysł z makami 3D genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie prezentuje się w takiej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolniacha z Ciebie Aniu. Oprawić hafcik samej, wcale nie jest tak łatwo, wiem coś o tym. Tobie poszło to świetnie i rameczka idealna. Maki w 3D prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne:-). A pomysł na maki super...faktycznie wyglądają jak 3D.
    Gratuluję piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten obrazek, aż żałuję, że go nie wyhaftowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje w takiej oprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny domek! świetnie dobrana oprawa, gratuluje ślicznego haftu! Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wygląda w tej oprawie.:) I warto było poczekać, bo jestem pewna, że entourage znacząco wpłynął na jego urodę.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprawa jeszcze bardziej wydobyła jego piękno!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękny to haft :) Świetnie dobrana ramka - wydobywa to "coś" z haftu :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż chce się tam zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny haft pięknie pokazany. A ten trójwymiar to aż po oczach bije! Jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny haft pięknie pokazany. A ten trójwymiar to aż po oczach bije! Jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Domek wyszedł Ci świetnie, a te maki w 3D rewelacja. Efekt widać na zdjęciach a co dopiero na żywo musi być. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaki genialny pomysł z tymi makami! Taki prosty, a mało kto na takie coś wpada :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten haft wygląda rewelacyjnie :)
    A oprawiony powala na kolana , będzie wspaniałą ozdobą na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!