poniedziałek, 25 kwietnia 2016

267. Jeszcze odrobina Wielkanocy :)

   Dziś miała być, zapowiadana wcześniej, "Dzika róża", czeka nawet oprawiona, ale wpadłam na inny pomysł, co do jej wykorzystania :) Pomysł, który wymaga nieco czasu na realizację, więc róża musi jeszcze troszkę na prezentację poczekać.
A tymczasem, na jej miejsce, pojawi się zgodnie z tytułem, jeszcze odrobina Wielkanocny :) Nie jest przecież tajemnicą, że mieszkam na przepięknym Podlasiu. Jest to zlepek, nie tylko wielu kultur, ale i religii (klik dla ciekawych). Kiedy cała Polska będzie w tym roku świętować majówkę, my dodatkowo będziemy celebrować prawosławną Wielkanoc :) Stąd jeszcze jedna karteczka. Daleko jej do "skrapowych" piękności, ale jak zwykle powstała od serduszka.
  Schemat króliczka "zgapiony" z tegorocznej kartki, wyhaftowany dwiema nitkami starej Odry na aidzie z podmalowanym tłem. Jest tu kawałek wstążki od Hanulka i kwiatuszek od Rudej Mamy, a więc jak zwykle "dostane - wykorzystane". Falista tektura (wycięta w ząbek nowymi nożyczkami kreatywnymi)  i piankowy motyl, to już "przydasie" z ostatnich zakupów (foteczka na dole ;p). 
A oto i karteczka...

 









Co jeszcze hafciarskiego? Ostatni weekend przyniósł wspaniałe nowiny, więc działam kolejne dwa małe projekciki :)

  Aha! Jeszcze wieści z frontu - uprzejmie melduję, że do dotychczasowego repertuaru mojej córeczki w postaci "ma-ma", dołączyły ostatnio jeszcze "ta-ta", "ba-ba", "pa-pa", a pd czasu do czasu "da-da". No i jeszcze okrzyki radości podczas zabawy z bratem, przekraczają dopuszczalne dla zdrowia decybele hihi.

Pozdrawiam Was serdecznie!

PS.: Elu BARDZO dziękuję za Śmigłego :) Jesteś sprawcą mego konta na Pintereście :p Swoją drogą zapraszam (klik), chociaż dopiero zaczynam "przypinanie" :)

17 komentarzy:

  1. Piękna karteczka!
    I gratulacje dla córeczki, ciekawe co kryję się pod takim znakomitym określeniem jak "da-da", u mojego podopiecznego oznacza to spacer w wózku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja poszalałam ostatnio w Biedronce :D Karteczka wyszła ślicznie :) Bardzo wesoło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. A Twój Pinterest już dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) A zakupów zazdroszczę bo u mnie zupełne pustki były; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka Aniu! Szczesciara - świętować dwa razy każdy by chciał ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka i fajne przydasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Każda taka nowina u dziecięcia bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ bardzo proszę:) A Pinterest przydatny bardzo jest, chociaż to straszliwy złodziej czasu. Karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, w moim ulubionym kolorze. Bardzo fajne zakupy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka :) Zakupy przydasiowe zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten zajączek z kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zajączek i piękna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Kapitalna karteczka, :) pięknie się wpasował ten kratkowy kwiatek :) swoją drogą,gdzie takie dorwać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka prześliczna, a zajączek super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, zajączek uroczy! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!