poniedziałek, 11 kwietnia 2016

263. Sal z Hafciarskim Kalendarzem - Bobinki

 
 Witam serdecznie, budzącymi się do życia - forsycją i ostrokrzewem!
  
Wraz z początkiem roku wystartował Sal z Hafciarskim Kalendarzem organizowany przez Kasię, na podstawie wzorów zaprojektowanych przez Igiełkę.
 Kwietniowy haft to bobinki.
 Jeśli chodzi o bobinki, to raczej ich nie używam, z tej prostej przyczyny, że troszkę szkoda mi czasu na przewijanie mulin. I bez tego mam go na haftowanie naprawdę niewiele. Mulinkę przechowuję, więc w fabrycznych motkach. Zdarza się jednak, że kiedy już pracuję nad jakimś projektem, nawijam niteczkę na kartoniki samodzielnie wycinane wg pomysłu jednej z blogowych koleżanek (Irenko ;p).
Moje haftowane bobinki powstały w kolorach, które już znacie i dołączyły do igielnika i naparstków (tamborek także się tam pojawi ;p)
A oto i kwietniowe bohaterki Hafciarskiego Kalendarza ...




Ostatnio mój tamborek gości małe hafciki, więc wkrótce co nieco w tym temacie się pojawi.
Pozdrawiam serdecznie ;)

12 komentarzy:

  1. Fajny wzorek, aczkolwiek mam tak samo jak ty: nie przewijam muliny na bobinki i chyba z tych samych powodów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) fajnie sie razem prezentuja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bobinki :) Ślicznie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bobinki :) ja używam i sama je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentują:)
    Ja używam bobinki - jakoś się do nich przekonałam i dobrze nam idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sie prezentują
    Pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne bobinki :)
    Ja polubiłam bobinki, kiedy zaczęłam pracę nad wzorami. Od razu widzę całą paletę, co ułatwia dobór kolorów do wzoru. W hafcie też ułatwiają życie, ale to kwestia przekonania i czasu na nawijanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kalendarz. Bobinki wyhaftowałaś po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja wersja kolorystyczna tego kalendarza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bobinki :)
    Ja używam plastikowych bobinek. Dzięki nim wszystkie niteczki poukładane są w organizerach.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!