środa, 7 września 2016

303. W gorsecie i kapeluszu!

   Wrzesień, to nie tylko początek roku szkolnego, ale i urodziny naszej blogowo - facebookowej Koleżanki Renaty. Ponieważ Renata zawsze pamięta o mnie, postanowiłam stworzyć coś dla niej.  Dziś już mogę pochwalić się na blogu, bo moja skromna paczuszka dotarła do Adresatki.

Skoro urodziny, to obowiązkowo musiała powstać kartka. I powstała, na dodatek taka, jaka jest sama Renata - troszkę z pazurem i z poczuciem humoru.







Mój pomysł  - gorset! Jak sami widzicie jest tu falista tektura, koronka, wstążka i oczywiście coś z ostatniego prezentu. Domyślacie się z czego powstał gorset? Jest to kawałek ... tapety! Świetnie się z nim pracowało, bo jest miękki i podatny na kształtowanie, a jednocześnie na tyle mocny, że nie rwie się i nie gniecie, jak zwykły papier.

Już przy pierwszych kapeluszach igielnikach, Renata "zamówiła" sobie podobny, w kolorze czerwonym z czarną wstążką. Taki też powstał, zgodnie z życzeniem. Tym razem zrobiłam nieco inne kwiaty na kapelusiku, ale myślę, że także mają swój urok.






















A za moje spóźnialstwo (paczuszka wysłana już po urodzinach Renaty) dodałam jeszcze dwie serwetki, oczywiście mojej "roboty". W kolorach kuchni Jubilatki, a więc uszyte z białej kanwy, obszyte białą wstążką w czarne kropki. Kwiaty zdobiące serwetki, w stylu tych z kapelusika, z tej samej wstążki. Jeśli Renata będzie miała ochotę doda sobie jakiś haft - monogramy, fajny napis, kwiat.



Pozdrawiam Was serdecznie!

35 komentarzy:

  1. No no, kartka z pazurkiem, super! a kapelusik świetny! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kartki są super i te kapelusik na zdjęciach wyglądają elegancko.
    Zaglądam do ciebie przy każdym opublikowanym poście przez ciebie.
    Zapraszam cię do mnie na moje hobby i do wspólnej obserwacji naszego hobby.
    http://toisaeven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo mi milo, ze jestes ;)
      Zawitam na Twoj blog z przyjemnoscia!

      Usuń
  3. kartka bomba :) igielnik kapelusik też super

    OdpowiedzUsuń
  4. To Wszystko moje!!!! Dziękuję Aniu z calego serducha jeszcze raz :-)
    Kapelusik juz uzywany i ma swoje miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cuda na kiju Aniu!!! Pomysł na kartkę super a i kspelusik bardzo udan!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu karteczkę możesz zgłosić na wyzwanie kolorystyczne u Danusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy sie nie bawilam w wyzwania kolorystyczne, wiec nawet nie znam zasad. Dzieki za podpowiedz :)

      Usuń
  7. Bardzo zabawna kartka, a kapelusik bardzo elegancki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusik mnie urzekł a karteczka rzeczywiście z pazurkiem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się popisałaś, nie dość, że świetna karteczka, to jeszcze kapitalny igielnik. Pewnie robiłaś to wszystko, jak Hanusia spała, bo inaczej sobie tego nie wyobrażam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbys mnie widziala! Jak tylko Haneczka zasnela chociaz na chwile, ja wrzucalam piaty bieg :)

      Usuń
  10. Kartka wyszła naprawdę super! A pomysł z tapetą jest wręcz genialny :) Myślę, że Renata będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka rewelacyjna, świetnie pasowałaby na wyzwanie artystek-kolorystek u Danusi:) w ogóle piękne prezenty przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!