poniedziałek, 19 września 2016

306. Słodka misia ;)

   Kochani, witajcie w pourodzinkowy poniedziałek! 

Spieszę donieść, że mała Jubilatka zadowolona z odwiedzin Gości, z upominków i z tortu strzelającego iskierkami!

Ja zresztą też ;) Dałam radę, wszystko się udało. Myślę, że było miło i smacznie, a nawet, nieskromnie mówiąc, dostałam kilka pochwał ;)

A Wam, serdecznie dziękujemy za pamięć i dobre życzenia! Oby się one spełniły, także i dla Was!



  

    A co na tamborku?
   Dziś chwalę się słodkim misiaczkiem. Haft "na gorąco", zdjęty z tamborka, więc leciutko pognieciony, w wersji roboczej. Ponieważ to nie koniec projektu, a misia ma swoje konkretne przeznaczenie (którego póki co nie mogę zdradzić), doczeka się oczywiście prasowanka.
Wzorek misiaczka pochodzi z "Igłą malowane" 3/6 (Hafty Polskie 6/2012), ale zmieniłam i uprościłam kolorystykę, by misia była bardziej delikatna. Całość wyhaftowana na beżowej Aidzie, dwiema nitkami Ariadny, a kontury, to jedna niteczka Odry.
 Misiaczek od dawna mi się podobał, ale troszkę odstraszyły mnie kontury. Jednak okazało się, że haft robi się rewelacyjnie i nawet backstitch'e (chociaż często w połowie x), wbrew pozorom nie są takie kłopotliwe. Szczerze powiedziawszy, to mam ochotę wyszyć go jeszcze raz :) Kto wie, kto wie...























   A tymczasem kończę zajączka, właśnie w podobnych, do misi, klimatach. I również bardzo fajnie mi się go haftuje. Pewnie niedługo zajączek także pojawi się na blogu :)

   Przede mną jeszcze nowy projekt metryczki. Tym razem dla synka Koleżanki. Wzorek już wybrany i zaakceptowany. Wstępne przygotowania poczynione. Aż sama nie mogę się doczekać pierwszych krzyżyków!


   Od dwóch dni, mimo pięknego słonka, na Podlasiu, wieje zimny wiatr, taki pachnący ... pierwszymi przymrozkami! Dlatego cieplutko Was pozdrawiam i do następnego razu!

40 komentarzy:

  1. Misia urocza!
    Gratulacje dla Organizatorki imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ona urocza Aniu!! Różowe cudeńko:) ciekawa jestem co to za tajemniczy projekt ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna misia:) pozdrawiam! ps mnie czeka w najbliższy weekend urodzinowy tort dla 3 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu, jakie ona ma cudne oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie dziś zobaczyłam,że mam u Ciebie zaległości,więc oglądnęłam hurtem:))bardzo ładna ta misia,taki delikatny ten hafcik:)przyglądałam się konturom i wydaje mi się,że to właśnie dzięki nim jest taki delikatny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze, spóźnione życzonka dla Haneczki z okazji ukończenia roczku. Niechaj następne latka upływają w rozkoszy i cieple mamusinej spódnicy, lub nogawki spodni, byle jak najmniej na tych matczynych rączkach zapracowanych.
    Misia cudowna Ci wyszła i masz rację, że wprowadziłaś swoje zmiany, bo zyskała większą delikatność,a konturki tylko to podkreśliły. Nowy projekt metryczki pewnie też niedługo pokażesz, bo długo z tym nie wytrzymasz.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza jest twoja Misia ;)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!