poniedziałek, 26 września 2016

308. Kartka urodzinowa z różą.

   Większość weekendu "spiskowaliśmy" w kwestii niespodzianki dla mojej Teściowej, która jest wrześniową Jubilatką! Świętowaliśmy wspólnie wczoraj i wszystko świetnie się udało :)
 
A wiadomo, jak urodziny, to karteczka musi być obowiązkowo!
 
Podstawą jest haft róży, która spodobała mi się już dawno. Jakiś czas temu sama dostałam kartkę z tym motywem i to właśnie efekt zauroczenia i "zgapienia" ;)
Krzyżyki wykonane dwiema nitkami, a linie jedną nitką, czerwonej mulinki bez numeracji (jak wiadomo, świetny sposób na wykorzystanie tego rodzaju zapasów). Użyta kanwa ma jasnobeżowy kolor i w ramach ciekawostki napiszę, że sama ją ufarbowałam - kawą.
Reszta, to papier, falista tektura, perełki.
W płatek dyskretnie wkradły się cyferki. Trzy serduszka (prawy dolny róg) nanizane na niteczkę. Wewnątrz kartki serduszko - kieszonka na pieniążki, by Jubilatka sama sobie wybrała prezent ;)
 
A oto i sprawczyni dzisiejszego posta, urodzinowa karteczka w pełnej krasie...











































 
   Dodam tylko, że karteczka została wręczona wraz z bukietem dziewięciu róż - po jednej od każdego "Spiskowca", oraz personalizowanym tortem ;)

   Dziś na Podlasiu jest chłodno i szaro, dlatego pozdrawiamy (wraz z córeczką śpiącą w matczynych ramionach ;p) Was cieplutko!

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładna! Sprytnie pomyślane detale :)
    Kawą powiadasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Chciałam dyskretnie podkreslic , o które urodziny chodzi ;)

      Usuń
  2. Kartka śliczna. Też lubię tą różyczkę, fajnie się ją wyszywa. Pozdrawiam i cmok w nosek córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Właśnie to połączenie xxx i kreseczek daje Fanny efekt!
      Buziaczek przekazany ;)

      Usuń
  3. Też ostatnio tworzyłam karteczkę z różą. Twoja jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka Aniu :) teściowa z pewnością zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Przede wszystkim zaskoczona, bo nie spodziewała się, aż takich "spisków".

      Usuń
  5. Świetna robota Aniu;) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka Anusiu.) Twoja pomysłowość nie zna granic, ani ograniczeń.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu Kochana, już nie przeczytasz mojej odpowiedzi....
      Dziękuje, ze bylas <3

      Usuń
  7. Bardzo ładna ta róża, taka delikatna :) No i kartka jako całość dopracowana w każdym szczególe :) Śliczna :) No i brawa za samodzielne ufarbowanie kanwy, sama bym się nie podjęła zadani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu ;)
      Co do farbowania, czemu nie? Spróbować zawsze warto!

      Usuń
  8. Piękna! Róża jest śliczna, też mam na nią chrapkę, a detale świetnie dobrane.:)Podoba mi się pomysł z tą 60-tką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Te szescdziesiatke niby widać niby nie ;) Miało być tak dyskretnie, ale i na pamiątkę ;)

      Usuń
  9. Witaj mam troszkę zaległości u Ciebie. Po pierwsze wszystkiego najlepszego dla małej Jubilatki Hanulki zdrówka przede wszystkim, po drugie fajnie móc poczytać recenzje "Igłą Malowane" i po trzecie śliczna delikatna karteczka z różyczką. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zaległości nad robione ;)
      Dziękuje za życzenia, przydadza się na pewno!
      Dziękuje tez za mile słowa ;)

      Usuń
  10. Super hafcik, piękna karteczka, takie spiski to można polubić! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Myślę, ze można ;) Sześć osób,prawie na klatce schodowej odspiewalo "Sto lat", to na pewno zostanie w pamięci na długo ;)

      Usuń
  11. Śliczna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka powstała. Kiedyś już wyszywałam tę różę i ostatnio o niej myślałam dla październikowej Solenizantki.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Ja te róże dostała wraz z kartka od Katarzyny Sz. i strasznie mi się spodobała ;)

      Usuń
  13. Ale śliczniutka :) Bardzo delikatna i elegancka :*

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!