poniedziałek, 12 września 2016

304. Sal z Hafciarskim Kalendarzem - Kanwa

   Wraz z początkiem roku wystartował Sal z Hafciarskim Kalendarzem organizowany przez Katarzynę, na podstawie wzorów zaprojektowanych przez Igiełkę. Mamy już wrzesień, a wraz z nim wrześniową propozycję, czyli kanwę. Chyba pierwszy raz zgrałam się kolorystycznie z resztą Hafciarek ;)

   Oczywiście kanwa to podstawa każdego haftu. Ja najczęściej korzystam z białej lub beżowej Aidy 64/10. Ale mam też w swoich zasobach kilka perełek - kanwę w serduszka, cieniowaną oliwkową, czarną i niebieską, z różową, brokatową niteczką, w kropeczki, i dziecięce motywy. Jest kilka kawałków kanwy farbowanej własnoręcznie (o czym w jednym z kolejnych postów). Znajdzie się tu także czysta kanwa gobelinowa (na takiej zaczynałam przygodę z haftem), ale także ta z kolorowym nadrukiem. 

Zapraszam do obejrzenia moich kanw - zarówno tej haftowanej, jak i tych do haftu :)









Ps: Aż trudno mi uwierzyć, że rok temu, 12 września, byłam w "dwupaku" i nic nie zapowiadało, że już trzy dni później, powitam na świecie moja córeczkę! A tymczasem... Ech czas leci jak szalony! Pora zakasać rękawy i planować pierwsze przyjęcie urodzinowe Hanusi!

Pozdrawiam serdecznie ;p

12 komentarzy:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!