środa, 23 sierpnia 2017

386. Daisy na urodzinki :)

Witajcie!

   Na początku sierpnia uczestniczyliśmy w podwójnych, drugich urodzinkach :) Od nas, jako dodatek do prezentów, małe Jubilatki dostały karteczki z serdecznymi życzeniami :) Karteczką z Peppą już się chwaliłam, a dziś zapraszam na spotkanie z Daisy :)

Schemat kaczuszki znalazłam w internecie. Całość wyhaftowałam dwiema nitkami (kontur pojedynczą) muliny Ariadna i B.Brand, według własnej kolorystyki.  Daisy, podobnie jak świnka Peppa, zagościła na fajnej, lekko różowej kanwie, która w swoim splocie zawiera różową brokatową nić. 

Do zrobienia kartki użyłam białego kartonu, jako bazy oraz różowej tektury falistej. Tu również sprawdziła się wycinarka do kół, która stworzyła idealne okienko na haft. Całości dopełnił napis znaleziony w internecie i wydrukowany przeze mnie oraz motylek i biała koroneczka z boku :)
 
 




   

   Mam nadzieje, że karteczki Was nie nudzą, bo jeszcze kilka ich się na blogu pojawi. Akurat taki teraz mamy czas, że tworzą się tylko drobne hafciki, które następnie trafiają na kartki. Szczerze powiedziawszy tęsknie już za większym haftem...


Pozdrawiam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


----------------------

Może masz ochotę spróbować czegoś nowego?
Pewnie zaciekawi Cię mój test nowej nici zdobniczej Lana?
Zapraszam!
-----------------------

13 komentarzy:

  1. Widzę Aniu, że rozkręcasz się w kartkowaniu. U mnie ostatnio papierki dominują i nie mam czasu na nic innego :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat takie teraz mamy zapotrzebowanie, więc powstają karteczki właśnie ;)

      Usuń
  2. Superaśna kaczucha :)
    Skoro królują u Ciebie haftowane kartki, to może przyjmiesz zaproszenie do Candy? ;) Aniu, serdecznie zapraszam do udziału http://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2017/08/101-candy-w-haftowanym-zaciszu-agnes.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka karteczka dla uroczej solenizantki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka kaczuszka, jak i cała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka, z uroczym hafcikiem:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka z uroczą kaczuszką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka dla małej Jubilatki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka ci wyszła :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mogą nas takie cudeńka nudzić :) Przecież ta kaczuszka jest urocza i wspaniale wpasowana w kartkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza kaczuszka i piękna karteczka - taka dziewczyńska:)!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka :), osobiście nie przepadam za Kaczorem Donaldem i Daisy, jakoś tak jako dziecko też nie pałałam miłością do tej serii.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!