środa, 9 sierpnia 2017

384. Świnka Peppa na drugie urodzinki ;)

Witajcie!

   W miniony weekend uczestniczyliśmy w podwójnych, drugich urodzinkach :) Od nas, jako dodatek do prezentów, małe Jubilatki dostały karteczki z serdecznymi życzeniami :)

   Dziś akurat karteczka dla Pauli (czyli nowej właścicielki poduszki z truskawkową panienką), która, jak zresztą widać, jest miłośniczką sympatycznej świnki Peppy :)

Schemat świnki znalazłam w internecie, a że jest prosty i przy tym przemyślany, wyszywanie go to czysta przyjemność. Całość wyhaftowałam dwiema nitkami (kontur pojedynczą) muliny Ariadna i B.Brand, według własnej kolorystyki.  Świnka Peppa zagościła na fajnej, lekko różowej kanwie, która w swoim splocie zawiera różową brokatową nić. 

Do zrobienia kartki użyłam białego kartonu, jako bazy oraz 'falbanki' wycinanej dziurkaczem brzegowym. Uroku dodały jeszcze (a jednocześnie skompletowały się z poduszką z truskawkową panienką),  dziewczęce kropeczki z tektury falistej. Tu ponownie sprawdziła się wycinarka do kół, która stworzyła idealne okienko na haft. Całości dopełnił napis znaleziony w internecie i wydrukowany przeze mnie. Pewnie coś jeszcze można było dodać, ale postawiłam na minimalizm :)

A oto karteczka z sympatyczną świnką...







Pozdrawiam serdecznie :)


PS: Może mielibyście ochotę stworzyć kartkę dla małego chłopca, któremu bardzo przyda się dobre słowo? Szczegóły akcji znajdziecie u Weroniki (klik). Dobro powraca :)


12 komentarzy:

  1. Piękna kartka z super świnką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna karteczka :) świnka peppa cudo... :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza świnka, mój Julek ją uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny hafcik i wspaniała karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka :) Od razu człowiek się uśmiecha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka :)
    Już nic jej więcej nie potrzeba. Tak jest doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka rewelacyjna :) ja bardzo lubię świnkę Peppę, bardzo przypomnina naszą rodzinę XD, Zuza za nią nie przepada. Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!