środa, 30 sierpnia 2017

388. Kartka dla Manulea - George rycerz ;)

Witam!

   Jakiś czas temu, dwie nasze blogowe koleżanki ogłosiły akcje - Kartka dla Manuela. Do końca sierpnia miały powstać kartki dla małego chłopczyka, który zupełnie niespodziewanie znalazł się w szpitalu. Prawdę powiedziawszy nie znałam wcześniej bloga Mamy Manulea, ale postanowiłam poświęcić chwilę, trochę materiałów i zrobić karteczkę od siebie. Jakoś tak wewnętrznie czułam, że jeśli karteczka wywoła uśmiech u chłopca i może chociaż odrobinę podniesienie na duchu Rodziców, to chyba warto...

 Manuel lubi między innymi bajkę o sympatycznej śwince Peppie. Buszując po internecie w poszukiwaniu pomysłu wpadłam na George'a i to w dodatku w zbroi rycerza! Pasuje jak ulał, prawda? Mam nadzieję, że Manuel będzie właśnie takim 'fajterem', że nie da się choćby nie wiem co!

   Haft wykonany dwiema nitkami (kontury jedną) mieszanki mulin Ariadna i Birdbrand, na szarej kanwie. Tak jak pisalam, schemat znalazłam w internecie, a kolorystykę dobrałam sama.
Rycerza George'a oprawiłam w zielone paspartu z rewelacyjnym okienkiem od Moniki Igiełki. W czterech rogach dodałam jeszcze listki (scrapki) z misiami (dziurkacz ozdobny), by nieco rozweselić i troszkę wzbogacić całość.

Wiem, że karteczka jest już u Weroniki, czyli jednej z inicjatorek akcji, a wkrótce trafi do małego Manuela ;) 
Tworząc ten projekt, cały czas myślałam o tym chłopczyku, więc mam nadzieję, że i te dobre, ciepłe myśli dotrą razem z kartką.









! Przypominam że koniec sierpnia już za rogiem, a ja czekam na misie Fizzy z czwartego (!) etapu zabawny.



Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


26 komentarzy:

  1. Śliczna i sympatyczna karteczka, na pewno sprawi dla chłopczyka dużą radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wywoła uśmiech na twarzy Manuela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, z pewnością wywoła uśmiech na buzi Manuela :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny wzorek i śliczna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka pełna pozytywnej energii.Jeśli dodać serce i ciepłe myśli w jej wykonanie włożone, to szczęście Manuela gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taka mam nadzieję, że może chociaż przez chwilę się uśmiechnie :)

      Usuń
  7. Oj superowa ta karteczka. Jestem przekonana,że sprawie wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka przeurocza :) Na pewno wywoła uśmiech na buzi Manuela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Manuel na pewno się uśmiechnie na widok tego słodkiego Rycerza. Brawo Aniu za wielkie serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakie tam brawo Violu, nie mogę chyba pomóc inaczej to chociaż tak :)

      Usuń
  10. Na widok takiego rycerza Manuel się na pewno uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka! Bardzo mi się podoba. Julek też jest fanem świnki Peppy, nawet mu całą rodzinkę wyhaftowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pamiętam, że Julek lubi te bajeczkę. Rodzinkę, także podglądałam :)

      Usuń
  12. Dziękuje za udział w akcji :) karteczka przepiękna :)ciężarnej umysł nie pracuje w ogóle XD nie pomyslałam w ogóle nawet o tym rycerzu, jak mi pokazałaś na msm, teraz widzę, i jestem zachwycona Twoim pomysłem z tym rycerzem.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!