poniedziałek, 7 sierpnia 2017

383. Bobinka na ... nożyczki.


Witajcie!

   Zapraszam na post o tym, jak to znowu postanowiłam spróbować swoich sił w wyzwaniu u Igiełki ...

   Znowu, bo pierwsze truskawowe wyzwanie, udało mi się wygrać! Dzięki Waszym miłym słowom, a propos konkursowej podusi, urosłam w dumę :) Bardzo dziękuję!

   Nagroda od Moniki,  także dotarła do Jacewiczówki, wraz z falą inspiracji :)
















   Tym razem, gdy tylko pojawił się nowy temat wyzwawania u Igiełki "Szpulka lub nożyczki", od razu pojawił się też pomysł. W zasadzie skojarzenie nasuwa się samo - etui na nożyczki. Rzecz naprawdę przydatna i świetny gadżet, tylko zawsze brak czasu na wykonanie go, szczególnie dla siebie. Tak przynajmniej było u mnie ;) Ale postanowiłam podejść do tematu kreatywnie.

   Wymyśliłam sobie etui w kształcie... bobinki ;) Rozrysowałam pożądany kształt (taki bardziej ozdobny), następnie wycięłam każdy element podwójnie w dżinsie. Pomiędzy warstwami tkaniny znajduje się kartonik, dla usztywnienia całości. Wszystko obszyłam ręcznie (ściegiem owerlokowym) białym, dość cienkim kordonkiem. Połączenie granatu dżinsu i bieli nici, bardzo mi się podoba.
W założeniach zabawy, Monika wspomina o wykorzystaniu haftu krzyżykowego, więc i ten element (co prawda drobny, ale jednak) się pojawił. Wyszyłam popularne wśród hafciarek nożyczki - żurawie. Prosty schemat znaleziony w internecie, wyhaftowałam złotą nicią Metalux, dodając brązowe kontury. Nożyczki powstały na niebieskiej aidzie 54/10, barwionej kiedyś przeze mnie.
Haft trafił na bobinkę - etui, w postaci aplikacji, co myślę, dodało fajnego klimatu ;)

Bibinka - etui jest całkiem spora, bo ma 17 na 8cm.

Udało mi się nawet ją przetestować i, pomimo, że skromna, okazała się naprawdę fajnym pomocnikiem :)












 

 Oczywiście swoje etui - bobinkę zgłaszam na Wyzwanie#2 "Szpulka lub nożyczki", rzucone przez Igiełkę :)




   Tak naprawdę, to chodzi za mną jeszcze ta szpulka... Mam też na nią pomysł, ale czy się uda, nie wiem, bo w planach jeszcze kilka kartek i mała pamiątka z okazji chrztu. Czas pokaże, wszak wyzwanie trwa do końca sierpnia, a zgłosić można, aż trzy swoje prace :)


Wszystkie, tworzone ostatnio karteczki już wręczone, więc w kolejnych postach, to właśnie one będą gościły :) Nudno chyba nie będzie, bo każda jest trochę inna od pozostałych :)

Zapraszam do zaglądania i pozdrawiam serdecznie :)


23 komentarze:

  1. Ogromnie fajnie wyszło to etui. Trzymam kciuki by i tym razem się udało, bo pomysł miałaś kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Igiełko :)
      Poprzednia wygrana, to i tak duża radość, a swoich sił zawsze warto próbować :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej w poprzednim wyzwaniu i życzę kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już samo sprostanie wyzwaniu daje dużą satysfakcję ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne etui:)
    Gratuluję wygranej i powodzenia w wyzwaniu Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;)
      Ja również życzę powodzenia, bo i Twój pomysł na wyzwanie Igiełki jest fajny :) Mogłam i ja pomyśleć o magnezie, bardzo dobry pomysł ;)

      Usuń
  4. Obstawialam wygrana i tak też się stało;-) jeszcze raz gratuluję. Pomysł na etui fajny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dorotka za każde miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bobinka, hafcik na niej śliczny. Powodzenia w kolejnym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny. pięknie wygląda ta para razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, kipisz pomysłami, a co jeden, to lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu gratuluję wygranej, pomysł rewelacyjny, etui na nożyczki świetne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne etui w kształcie bobinki. Bardzo pomysłowe :)
    Czekam w takim razie na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i ekstra wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne etui!!! Naprawdę wspaniały pomysł i realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej w poprzednim wyzwaniu :)
    Świetny pomysł i wspaniała realizacja - bardzo mi się podoba to etui.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe etui Aniu :)
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!