środa, 24 marca 2021

550. Kartka z Vaianą (Skarb oceanu)


Hej, hej!

   Ostatnio na blogu goszczą same dziewczęce klimaty i dziś będzie podobnie :)

   Tym razem zapraszam na spotkanie z kartką stworzoną dla małej miłośniczki bajki  "Vaiana: Skarb oceanu". 

   Kiedy poznałam już motyw przewodni kartki, od razu się ucieszyłam, bo akurat moje dzieciaki, obejrzały tę produkcję raz i na tym się skończyło. Była to więc bardzo miła odmiana od Ann, Elz i innych Roszpunek czy Kopciuszków ;) Mina mi nieco zrzedła, kiedy okazało się, że dobrych jakościowo schematów haftów z tej bajki po prostu nie ma. Mimo wielu poszukiwań, niestety nie trafiłam na nic ciekawego :(
   Wpadłam, więc na inny pomysł! Wśród dostępnych, darmowych kolorowanek, wybrałam tę, z grafiką głównej bohaterki jako dziecko. Wydrukowałam ją w odpowiedniej wielkości, dodałam odrobinę koloru, podkleiłam kartonikiem i tak stworzyłam "stempel", który spełnił moje oczekiwania :)
   Sama kartka powstała na białej bazie 13,5cm /13,5cm. Tę postawę okleiłam dobranymi kolorystycznie papierami i umieściłam na niej wspomnianą wcześniej grafikę. Dodałam jeszcze wstążkę (2,5 cm, ciemnoróżowa w drobne czarne kropeczki), scrapkowego motyla i odpowiednia przegotowany napis.








   Myślę, że całkiem nieźle wybrnęłam z wyzwania :) 

A na koniec jeszcze dodam, że gdy kartka już podróżowała do Jubilatki, zupełnie przez przypadek trafiłam na dwa, czy trzy wzory ' całkiem do rzeczy'. Cóż lepiej późno niż wcale, prawda? Oczywiście dodałam je do swoich zbiorów, bo kto wie... ;)


Pozdrawiam cieplutko,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


1 komentarz:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!