wtorek, 30 marca 2021

551. Wiosenne jajko - karczoch skośnie upinany.

Hej, hej!
   
  Dziś na blogu gości karczoch wykonany już jakiś czas temu, jednak akurat  idealnie wpisuje się w nadchodzący klimat świąt :)

   Wiele już karczochów na moim twórczym kocie, ale tylko jeden taki. Jak widać jest to karczoch skośnie upinany, którego robiłam pierwszy raz w życiu! Pewnie jakieś tam mankamenty można wyłapać, niemniej jestem bardzo zadowolona.

   Jajeczko upięte jest na styropianowej kształtce (nie pamiętam już niestety wielkości, na pewno z tych większych). Użyłam dwóch odcieni niebieskiej wstążki 2,5 cm, a następnie udekorowałam jajko. papierowymi, niebieskimi różyczkami oraz białymi półperełkami. By karczoch stał stabilnie, ale także dla ozdoby i wykończenia całości dodałam odpowiednio udrapowaną wstążkę.

   Karczoch stał się prezentem, więc dodałam jeszcze odpowiednią etykietę. Mam nadzieję, że sprawił przyjemność obdarowanej osobie. 











Pozdrawiam serdecznie.
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


4 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!