środa, 31 marca 2021

552. Wielkanocne kartki i życzenia :)

Hej, hej!

      Nim się obejrzeliśmy, minęły pierwsze miesiące roku i przed nami Wielkanoc. 
Dlatego na blogu nie może zabraknąć kartek :) 

   Tak naprawdę, w tym roku nie musiałam przygotowywać nowego zestawu kartek, bo pozostały mi te zrobione w ubiegłym. Wtedy świat obiegła wiadomość o groźnym wirusie, wiedzieliśmy o nim jeszcze niewiele, więc nawet wysłanie kartek budziło obawy. Dziś wiemy już więcej, a zakupy internetowe oraz przesyłki, które się z nimi wiążą, stały się bardzo popularne. W tym roku postanowiłam, więc wysłać, chociaż kilka kartek. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach brakuje nam takiej zwyczajnej ludzkiej bliskości, poczucia, że ktoś o nas myśli i pamięta. 


   Niby nie musiałam tworzyć nic nowego, a jednak na jednej z facebookowych grup, Prowadząca rzuciła nam wyzwanie wykonania jakiegoś projektu z piórkiem i pomysły wpadły same :)

   W ten sposób powstały dwie kolejne kartki - jedna nieco z przymrużeniem oka, a druga bardziej elegancka :) 
Obie wykonane są na białej bazie 13,5cm/13,5 cm. Jedną zdobi haft matematyczny, a drugą haft krzyżykowy. Oba schematy, to moja wolna interpretacja i zdecydowanie różnią się od oryginału :) Kartka z kurką ma formę sztalugi, a z jajeczkiem klasyczną. Obie uzupełniają różne dodatki - piórka, scrapki, kwiaty, półperełki itd.

Muszę przyznać, że obie, chociaż tak różne, przepadły mi do gustu :)









Kochani,
z okazji nadchodzącej Wielkanocy życzę Wam
dużo spokoju, miłości i ciepła.
Niech ten czas przyniesie Wam mnóstwo odpoczynku
A na stole niech będą same pyszności.
Mokry dyngus niech oczyści Was na wiosnę
I niech te dni będą bardzo radosne!

Pozdrawiam cieplutko,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

5 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, pięknie wkomponowałaś hafty, a i kolory bardzo radosne.
    Wspaniałej Wielkanocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci Świąt pięknych jak kartki, które na nie przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i spokojnych Świat Wielkanocnych:) Karteczki radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Aniu. Dużo zdrowia i obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Aniu. Dużo zdrowia i obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!