poniedziałek, 15 marca 2021

547. "Kreatywnie Zaszukani" - prace lutowe :)


Hej, hej!


   Wraz z początkiem roku ruszyła na blogu nowa zabawa "Kreatywnie Zaszukani".


Czego szukamy? Oczywiście inspiracji, która stanie się podstawą do kreatywnego stworzenia projektu i/lub rzeczy, której do swojej pracy użyjemy!
Gdzie szukamy? To już nie jest takie oczywiste i chyba na tym polega wyjątkowość tej zabawy :)
Każdego miesiąca miejsce poszukiwań, będzie zupełnie inne!


W lutym szukaliśmy inspiracji w... szufladzie w kuchni :)


Zapraszam do podglądania prac Uczestniczek zabawy :)



styczeń - skrawek firanki, luty  - brak

-----------------------------------------------------------------


"Wolny wybór"- w ciągu 12 miesięcy zabawy, jeden RAZ będziesz mogła wybrać własne miejsce poszukiwań (inne niż wskazane przeze mnie), lub całkowicie zrezygnować z tworzenia projektu!


styczeń - resztki papierów, luty  - papilotki do babeczek




-----------------------------------------------------------------


"Wolny wybór"- w ciągu 12 miesięcy zabawy, jeden RAZ będziesz mogła wybrać własne miejsce poszukiwań (inne niż wskazane przeze mnie), lub całkowicie zrezygnować z tworzenia projektu!


styczeń - ścinki papierów, luty - plastikowe widelczyki




-----------------------------------------------------------------


   Przypominam, że w marcu inspiracji szukamy w..... damskiej torebce lub w plecaku.

   Prawdę powiedziawszy, to sama jeszcze nic nie stworzyłam i mam niezłą zagwozdkę!


Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych poszukiwań!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


3 komentarze:

  1. Szkoda, że tylko nas dwie :(
    Na marzec koncepcję mam, ale gorzej z wykonaniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt,coś nas mało...Ja myślę w tym marcu i myślę..torebkę mam wielkości mini :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dwie prace, ale za to JAKIE! Cudeńka stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!