środa, 19 lutego 2014

Dla świata jesteś tylko dzieckiem, dla mnie całym światem...

   Dumna jestem z siebie niesamowicie :)
Wreszcie powstał portret mojego syneczka. Aż wstyd się przyznać, że to tak długo trwało. Ponad dwa lata. Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że porwałam się trochę z motyką na słońce. Bardzo chciałam zrobić haft ze zdjęcia i postanowiłam, że będzie to mój synek. Nigdy wcześniej nie przerabiałam zdjęcia na haft, więc może trochę się zagalopowałam z wielkością wyszywanki. Dziś jednak, kiedy patrzę na efekt końcowy - nie żałuję. Praca ma wysokość 180 i szerokość 220 krzyżyków/ 35x44 cm. A więc w sumie to 39600 krzyżyków. Wzorek stworzony w programie Haft Krzyżykowy (wersja darmowa znaleziona w internecie, a do pobrania np. tutaj... http://chomikuj.pl/anusia_s/Programy+-+haft). Czas wyszywania usprawiedliwia też trochę fakt, że mąż w tym okresie często wyjeżdżał w delegacje, a ja jako świeżo upieczona mama, nie zawsze miałam możliwość xxx. Ale w ostatnim czasie się zmobilizowałam i udało się skończyć ten hafcik :) A efekt końcowy jest właśnie taki. Mam nadzieję, że kiedyś obraz będzie stanowił dla mego synka cudowną pamiątkę :)

Piotruś -  1,5 miesiąca

Synek na zdjęciu, które przerobiłam ma półtora miesiąca. Dziś to już prawie trzylatek, więc ten haft jest dla mnie również przypomnieniem pierwszych wspólnych chwil :)

Sentencja z haftu

A co do wyszytej sentencji, to zapragnęłam użyć tych właśnie słów, kiedy tylko zobaczyłam je w internecie. Trafiłam na nie przypadkiem, nawet nie wiem kto jest ich autorem, ale są wyjątkowo piękne.

W trakcie wyszywania, zdarzyły się prucia, zastępowanie na bieżąco jednych kolorów drugimi, drobne przeróbki itd. Wiadomo - program stworzy idealny wzór tylko wtedy, kiedy zdjęcie jest dobrej jakości. Inaczej trzeba trochę pokombinować.

Kolejne etapy pracy wyglądały tak ...















Tutaj jeszcze pochwalę się lewą stroną mojej wyszywanki, bo też fajnie wygląda :)


Przy pomocy mężusia obraz trafi do mojej domowej galerii, będzie jej i moją chlubą.

13 komentarzy:

  1. Jej, obrazek prześliczny:)) Super pamiątka, nawet pomimo, że maluch jest już starszy. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna pamiątka, aż się wzruszyłam, gdy przeczytałam to zdanie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo i nie tylko się wzruszyłam, ale i popłakałam. Te słowa musiały tu być i koniec :)

      Usuń
  3. Cudny chłopczyk :) Mój synek też Piotruś. Może w końcu pokuszę się o zrobienie podobnej pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo warto :) Mam nadzieję, że synek będzie miał pamiątkę, kiedy mnie już nie będzie :)

      Usuń
  4. Naszą miłość dobrze jest wyrażać nawet w takich drobnych rzeczach, widać przez ten haft jak bardzo kochasz synka.
    Co do Twoich supełków to jestem pod wrażeniem , bo lewa strona niczym nie ustępuje prawej,naprawdę dobra robota. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za ciepłe słowa. Ostatnio nawet z mężem stwierdziliśmy, że dziś nie bylibyśmy z mężem tym kim jesteśmy, żeby nie synek i nie wyobrażamy sobie, że mogłoby go nie być! Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania tu do mnie :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna praca! Napis świetny! szkoda że ja w metryczce mojego synka takiej nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki jest Twój synuś. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetnie przerobiłaś zdjęcie :) muszę przyznać, że nie bardzo podobają mi się przeróbki zdjęć na obrazki... Tobie wyszło to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!