piątek, 14 lutego 2014

Wszystkiego najpiękniejszego i serduszkowego z okazji Walentynek

"Przewodnią myślą mego życia jest on. 
Gdyby wszystko przepadło, a on jeden pozostał, to i ja istniałabym nadal. 
Ale gdyby wszystko zostało, a on zniknął, 
wszechświat byłby dla mnie obcy i straszny,
 nie miałabym z nim po porostu nic wspólnego."
  Emily Jane Brontë – Wichrowe wzgórza

"Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. 
Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. 
Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze. "
Janusz Leon Wiśniewski – Samotność w Sieci 

  Powyższe słowa dotyczą oczywiście moich dwóch ukochanych mężczyzn - mężusia (już od 13 lat razem) oraz syneczka (prawie od 4 lat razem, z czego dziewięć miesięcy tak blisko serduszka). 
Bardzo Was kocham chłopaki :)
  
A Wam Kochani życzę Wszystkiego najpiękniejszego i przesyłam walentynkowe buziaki :)



2 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!