wtorek, 4 lutego 2014

Zajączek na kolejną kartkę wielkanocną

  Mała chwilka i zajączek na kolejną kartkę wielkanocną gotowy. Powstał w przerwie pomiędzy kończonym obrazem synka (mam do zrobienia kawałek jednokolorowego tła, a to najbardziej mozolna praca). A więc zostało jeszcze oprawić zająca w pas-partu i druga kartka dołączy do tej pierwszej. Mój zajączek tradycyjnie z kilkoma zmianami kolorystycznymi, wąsikiem i uśmiechem :)

  
Zając z pisanką
 
A tutaj oryginalny wzorek, pochodzący ze specjalnego wydania Burdy Haft Krzyżykowy 1/2005.  Gazetkę polecam, i jeśli komuś uda się ją znaleźć, to warto. Jest w niej naprawdę mnóstwo mniejszych i większych wzorów, litery czy cyfry, które z pewnością przydadzą się np. na kartki.


Wzór zająca - Burda Haft Krzyżykowy 1/2005

6 komentarzy:

  1. Wesoły zajączek :)
    Patrzę na kanwę- jak ja dawno nie haftowałam na takim rzadkim splocie :) Odkąd spróbowałam na lnie- ciężko się przemóc na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie myślę o płótnie, mam ochotę spróbować. A póki co, wyszywam na tych "sztywnych" kanwach :)

      Usuń
  2. Fajny zajac, a z tym usmiechem od razu nabral innego wyrazu :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!