sobota, 1 lutego 2014

Nie wystarczyło...to dziwne oraz trochę o xxx

  Nie ma to jak dawka dobrego humoru od rana, więc przytoczę tu poranną rozmowę z moim synkiem. Ma dwa i pół roku i zaczyna zadawać coraz "ciekawsze" pytania. Dziś np. nasza rozmowa wyglądała tak:

"- Mamusiu, a ty masz siusiaka?
- Nie synku, mama jest dziewczynką. Dziewczynki nie mają siusiaków.
- A ja mam.
- Tak synku, bo jesteś chłopcem. Chłopcy mają siusiaki.
- Tata też ma.
- No tak, tata też jest chłopcem, to ma. 
- A dziewczynki?
- Dziewczynki nie."

Synek siedzi, zastanawia się chwilę i mówi:

"- Nie wystarczyło? To dziwne..."

Tak się uśmialiśmy z mężem, że oboje mieliśmy łzy w oczach. Kurcze kiedy te dzieci rosną? A ten nasz Ciekawostek, jest taki od początku. Nawet w wózku nie chciał leżeć tylko ciekawie sobie z niego wyglądał na świat :) I wszystko od początku poznaje metodą empiryczną - zobacz, dotknij, posmakuj :)

No a teraz trochę z innej beczki. Na jednym z obserwowanych przeze mnie blogów Pani Ula stworzyła (i tworzy kolejnego) pięknego konia. Uwielbiam konie, a do wyszywania nadają się doskonale - piękna rzeźba ciała, maść, ta wrodzona gracja. Patrzysz na te obrazy i masz wrażenie, że koń zaraz zacznie się poruszać... Ja też mam w swojej kolekcji krzyżykowej białego konia.

W klusie

Wzorek pochodzi z HP 4/2006. Użyłam nitek z oryginalnego opisu, tylko w tle brązy zastąpiłam czerwienią. To jedna z pierwszych prac, a wyszywała mi się naprawdę szybko. Kiedyś zdobiła mój panieński pokój a dziś wisi w moim nowym domku :)
Mam nadzieję, że jeszcze jakiegoś konika będzie mi dane wyszyć :) A jakby kogoś zainteresowały i zainspirowały koniki, zapraszam tu po kilka wzorków ...

http://chomikuj.pl/anusia_s/Haft+krzy*c5*bcykowy+-+wzory/Zwierz*c4*99ta/Konie


6 komentarzy:

  1. Czytając opis Twojego Synka-jakbym o moim czytała - żywe sreberko. Ma 8 miesięcy i wszystkiego, absolutnie wszystkiego musi popróbować:)
    haft z koniem piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im starszy tym lepsze pomysły - zapewniam :) Ja niemal codziennie mam takie przeboje :) Dziękuję za mile słowa o koniku :)

      Usuń
  2. Piekny bialy kon :-) Uwielbiam konie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmowy z dwulatkami moga byc tak interesujace, ze nieraz to nie wiadomo co odpowiedziec :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konik bardzo fajny :)
    tak, dzieci potrafią bardzo zaskoczyć swoimi przemyśleniami :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!